Oversikt over ulike typer utflod

Nocturne82

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Dette høres jo sært ut, MEN...Jeg holder på med temping, og tenkte jeg skulle fylle inn ulike typer utflod på Fertility friend. MEN....nå har det seg sånn at jeg er litt usikker på hvordan de ulike typene ser ut. På FF står det: dry, sticky, creamy, watery og eggwhite. Finnes det noen webside med evt bilde/gode forklaringer + hvilke rekkefølge de ofte kommer i? Noen av disse klarer jeg klarer jeg kanskje å tenke meg til, men ønsker jo å fylle inn riktig. Fant ikke noe under viktige tråder...burde kanskje vært noe der?

ImageUploadedByBV Forum1378409266.839511.jpg

Jeg har tolket det som at dersom det ikke er hvitt (altså når det er clear) og det er stretchy så er det eggwhite. Hmm.. Men jeg synes det er så vanskelig, siden man egentlig må teste når man vet at det ikke er rester av sæd, så da må man jo vente ganske lenge etter forrige samleie.

Er det skikkelig strekkbart, så er det å regne som el-slim, selv om det evt ikke er helt blankt.

Meeeeen, så var det dette med rester, da ja.

Det er relativt lett å se at "dette er rester" det lar seg ikke strekke SÅÅÅ langt, det er noe annerledes, når man har sjekket mange nok ganger ser man det. MEN, derimot er det tilnærmet dønn umulig å se om "dette er rester ja, men er det blandet med ekte greier"? Der er problemet...

For å illustrere strekkbarhetsforskjellen.... (Ikke for sensitive personer)

Jeg har sittet på do, og sett slimet komme ut. Dersom det kommer som en litt tykk dråpe, som strekker seg ned mot vannet, og ca halvveis, så plopper det ned.... da er det rester. Dersom det er skikkelig massivt, godt slim, så kan det nemlig gli som en laaaaaaang, tyyyynn slimtråd helt ned i vannet.

Men for å være heeeeelt sikker på mine slim-observasjoner må jeg være avholdende fra sex, for jeg har rester i 2-2,5 dager etterpå i alle fall. Og det er bare ganske enkelt ikke aktuelt å være avholdende i den aktuelle perioden, for... jeg vil jo bli gravid, nemlig.

Jeg har tolket det som at dersom det ikke er hvitt (altså når det er clear) og det er stretchy så er det eggwhite. Hmm.. Men jeg synes det er så vanskelig, siden man egentlig må teste når man vet at det ikke er rester av sæd, så da må man jo vente ganske lenge etter forrige samleie.

Hmmm...med sex annenhver dag blir det kanskje vanskelig uansett? Tenkte jeg liksom skulle være flink nå og fylle inn alt man kunne fylle inn....ikke lett dette..hehe

Er det skikkelig strekkbart, så er det å regne som el-slim, selv om det evt ikke er helt blankt.

Meeeeen, så var det dette med rester, da ja.

Det er relativt lett å se at "dette er rester" det lar seg ikke strekke SÅÅÅ langt, det er noe annerledes, når man har sjekket mange nok ganger ser man det. MEN, derimot er det tilnærmet dønn umulig å se om "dette er rester ja, men er det blandet med ekte greier"? Der er problemet...

For å illustrere strekkbarhetsforskjellen.... (Ikke for sensitive personer)

Jeg har sittet på do, og sett slimet komme ut. Dersom det kommer som en litt tykk dråpe, som strekker seg ned mot vannet, og ca halvveis, så plopper det ned.... da er det rester. Dersom det er skikkelig massivt, godt slim, så kan det nemlig gli som en laaaaaaang, tyyyynn slimtråd helt ned i vannet.

Men for å være heeeeelt sikker på mine slim-observasjoner må jeg være avholdende fra sex, for jeg har rester i 2-2,5 dager etterpå i alle fall. Og det er bare ganske enkelt ikke aktuelt å være avholdende i den aktuelle perioden, for... jeg vil jo bli gravid, nemlig.

Kan levende forestille meg beskrivelsen....veldig bra hihi! Tror kanskje jeg må gi det opp, i og med at vi holder på annenhver dag. Det jeg så i sta kunne strekkes mellom fingrene og var blankt, men kunne ikke ha strukket seg så langt som 10cm....kanskje rester....hmmm

Back
Topp