Oversikt over søskenvogner?

Koriander

<3VImsus<3
skuffa over att på 90% står hverken bredde på vogn, bagger eller noe.. :( Noen som har funnet fine oversikter?

Du kan sikkert mail/ring å spørre :) eller gå i en butikk å spørre? De bruker, om man får tak i en som vet litt, ha peiling på sånna ting :)
Finns sikkert flere modeller å velge mellom!?
Har du sjekka på produsentens hjemmeside på hver vogn du finner forresten? De bruker kunna ha datablad for nedlastning :)

Du kan sikkert mail/ring å spørre :) eller gå i en butikk å spørre? De bruker, om man får tak i en som vet litt, ha peiling på sånna ting :)
Finns sikkert flere modeller å velge mellom!?
Har du sjekka på produsentens hjemmeside på hver vogn du finner forresten? De bruker kunna ha datablad for nedlastning :)
Produsentens side på noen er helt på jordet, finner ikke noe.. Eller to forskjellige mål på samme vogn.. :( Må nok bare ringe å spørre de store vognbutikkene, her har de kun to søskenvogner/duo å teste ut ;) huhu

Hvilke vogner tenker du på? Må få en søskenvogn jeg og. Har lyst på Bugaboo donkey, men hadde vært fint om det fantes en billigere en som fortsatt er bra.

Jeg skal ha emmaljunga double viking 735 tror jeg. 73,5 cm bred.

Tror det blir tfk her pga håndbremsen.. Ellers har jeg sett på donkey :) men får ikke testa enda, så
Må komme meg til storbyen :)

Back
Topp