Oversikt over hvem som venter hva???

kula1882

Betatt av forumet
Skal vi lage en oversikt over hvilket kjønn vi venter? Evt føre dette bak nicket vårt på terminlista?? Eller hva mener dere?

Tror det allerede er laget en oversikt hvor det står hva vi tipper vi får, også står det åpent bak for å kunne føre inn hva det faktisk ble. Husker ikke helt hvem som laget den oversikten.

Det er jo tippelista da ;) Link står under viktige tråder... Kanskje man må oppdatere den hehe 

Hadde vært fint med en slik oversikt ja!:)

Syns den var veeeeeldig uoversikkelig

Anik skrev:
Den er vel i grunn oppdatert, men jeg gidder ikke gå igjennom alle Ul trådene og føre inn kjønn. Folk får klare å gå inn i tråden og skrive!

Bare å lage en ny hvis dere vil ha noen annet, er mye jobb så væresågod:)

Syns den tråden er fin jeg, men var en god ide å skrive det på ekstra i terminlista også, eller markere navnet i terminlista i "jente/guttefarger".

Anik skrev:

~LillMi~ skrev:

Anik skrev:
Den er vel i grunn oppdatert, men jeg gidder ikke gå igjennom alle Ul trådene og føre inn kjønn. Folk får klare å gå inn i tråden og skrive!

Syns den tråden er fin jeg, men var en god ide å skrive det på ekstra i terminlista også, eller markere navnet i terminlista i "jente/guttefarger".

Det er veldig kjekt :)

God ide!
Stemmer også for det.... :0) Praktisk at det ikke blir så mange ulike lister.

Babylykke81 skrev:

Anik skrev:

~LillMi~ skrev:

Anik skrev:

Det er veldig kjekt :)

God ide!
Stemmer også for det.... :0) Praktisk at det ikke blir så mange ulike lister.

Ja det var LURT :D

Back
Topp