Oversikt med bilde på! Hihi!

Snickers

Gift med forumet
Jeg har hatt et par av almanakkene herfra, men i år går det altså an å få eget bilde på!!!!! Yey! Så en sånn må jeg få meg! Har nett laget en som det står "mine oppskrifter" på, som det bare er linjerte ark i som jeg skriver oppskrifter i.

Almanakkene setter du opp selv, alt etter om du vil ha timeplan, treningsplan og diverse.

Knallkule---og den perfekte gave!--------gavekort! Og ikke er dem dyre heller ;-)



http://www.personligalmanakk.com/NO/
 
Søren da!
den var jo kjempe smart! Veit om flere som kunne fått son i presang!
men no er eg jo så og si ferdig... og regner med det ikkje kommer frem i tide om eg bestiller no..
 
en slik en skal ej best. mej...topp som bare oppskriftsbok også jo :) korleis får du bilde..på framsida?
 
Det går jo an å kjøpe gavekort!


Bilde får du på ved å trykke på å bruk eget bilde. Man lager på en måte hele almanakken selv. Er så bra som det kan få blitt! Velger farge, skrift----og ikke minst-----DEN VARER ETT ÅR---OG TRENGER IKKE STARTE I JANUAR! Starter den i mars 2012, varer den til og med februar 2013.
 
kult! tusen takk for tipset! sånn må jeg bestille meg...!
 
Åh! Minner meg på at jeg må bestille en almanakk nå i kveld!
 


CrazyBeautiful skrev:
Najs! Genialt!



Kunne ikke vært mer enig! ;-)
 
Da bør ihvertfall jeg ha kontroll neste år, for nå er det en stykk på vei i posten til meg----med bilde av mine gull både på framsida og baksida ;-)
 
De var råfine! Har bestillt meg en sånn nå i natt:-) Tusen takk for godt tips!
 


Fru Gurk skrev:
De var råfine! Har bestillt meg en sånn nå i natt:-) Tusen takk for godt tips!



Ja, sant de er??!? Jeg fikk min i posten for noen dager siden-----med gullkidsa både foran å bak på den! Miiiii låååååååååv it! ;-)
 
Back
Topp