luana Forelsket i forumet 6 Mar 2012 #1 beklager om jeg er helt på jordet, men hva betyr MA?? :) veit resten men denna har jeg ikke hørt før :) håper noen gidder å svare meg :)
beklager om jeg er helt på jordet, men hva betyr MA?? :) veit resten men denna har jeg ikke hørt før :) håper noen gidder å svare meg :)
MrsMeoh Gift med forumet 6 Mar 2012 #2 MA er kort for Missed Abortion. Altså at barnet har sluttet å utvikle seg i mors liv, men at kroppen ikke har støtt det fra seg... Ta det med ro, du er ikke på jordet - det tar tid å komme inn i alle forkortelsene, bra at du spør :)
MA er kort for Missed Abortion. Altså at barnet har sluttet å utvikle seg i mors liv, men at kroppen ikke har støtt det fra seg... Ta det med ro, du er ikke på jordet - det tar tid å komme inn i alle forkortelsene, bra at du spør :)
Tripptrapptresko April 2011 August 2012 Desember 2013 6 Mar 2012 #3 Vi kan lage en liste over forkortelser og legge den inn på våre viktigste tråder :)
luana Forelsket i forumet 7 Mar 2012 #4 det hadde nok vært en god ide :) vanskelig å henge med til tider :)