overreagerer jeg??

x1xgotherina

Glad i forumet
Har sett typen en dag den siste uka, og nå gleda jeg med til frihelg sammen med han...
Var hos han i går, men han gikk og la seg med en gang, så ble ikke så mye kos ut av den kvelden...

og i dag skal han plutselig reise til en kompis, og jeg får ikke være med...

Denne kompisenhar kone og 2unger, jeg kjenner de godt, og har veldig go kontakt med de, og jeg hørte de spurte om ikke jeg også skulle være med i tlf, så vet de vil ha meg der...

Men han sier nei og ingen begrunnelse i det hele tatt...

hva skal jeg tro....

Vet ikke hva du skal tro, men kanskje du bare skal spørre rett ut?
Kan jo hende han ville ha en kveld "alene"?
Mener ikke å være kjip ass, jeg hadde sikkert blitt dritfurt om det hadde skjedd meg, hehe!

fikk foresten begrunelsen nå, han skulle bare stå ute og skru på bilen så ville vist ikke være så spenende for meg å være med uansett mente han...[:'(]

men halo, bedre å være med venner enn å sitte hjemme alene vel...

ORIGINAL: Fragle

Mener ikke å være kjip ass, jeg hadde sikkert blitt dritfurt om det hadde skjedd meg, hehe!

han har jo kvelder alene hele tiden, har jo ikke vært med han på nesten en uke fordi han vil ha "en kveld alene"...

Kan ikke du dra ut med noen venner? Om du har barnefri da..

hmm, visst dere ikke bor sammen, og endelig kan dere få vært sammen, så ville no eg synstes det var litt rart at du ikke får være med... greit om du ikke hadde kjent noe til familien han ska til. men det gjør du jo..  såe.. eg hadde blitt sur[:D][8D][8D]

Høres rart ut i mine ører!
Vært lenge sammen?[8|]

ORIGINAL: gotherina

han har jo kvelder alene hele tiden, har jo ikke vært med han på nesten en uke fordi han vil ha "en kveld alene"...

Ok, da er han bare teit, og jeg hadde blitt fryktelig vondbråten om jeg var deg!

Jeg hadde blitt kjempelei meg jeg, du kan jo skravle og prate med dama til kompisen i mens de mekker bil vel?! Synes det høres helt rart ut at han ikke skal ha deg med.. [8|][>:]

ORIGINAL: Infinity

Vært lenge sammen?[8|]

snart 2år, har hatt våre peroder hvor ting ikke har vært lett, og vært slutt et par ganger, men har hatt det veldig fint i det siste...

Kan ikke du dra ut med noen venner? Om du har barnefri da..

jo, jeg kan det, men ble litt skuffa for det om...

lurer på om jeg skal ta meg en tur på fest i stedet nå...selv om jeg ikke har lyst til det i det hele tatt..

jeg hadde blitt lei meg[&o]

Det høres ut som en god plan. Bedre det, enn at han skal få ødelegge lørdagskvelden din!

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: gotherina

ORIGINAL: Infinity

Vært lenge sammen?[8|]

snart 2år, har hatt våre peroder hvor ting ikke har vært lett, og vært slutt et par ganger, men har hatt det veldig fint i det siste...

Jeg fikk litt flashbacks til ungdomstiden og hvordan det som regel endte når jeg egentlig ikke hadde lyst til å såre fyren. Ikke en oppførsel jeg ville ventet etter å ha vært sammen et par år hvertfall[8|]
Ikke sitt hjem alene å gruble i kveld hvertfall, dra på den festen du snakket om du, så tar du det med fyren i morgen[;)] Legg igjen telefonen hjemme så du ikke tar det i natt[;)]

Høres jævla rart ut spør du meg..
[:-][:-][:-][:-]

Jeg hadde blitt lei meg og skuffet. Hadde selvfølgelig fått et skikleig tanke kjør om hvorfor han ikke vil ha meg der...[8|]

Typen min har aldri sagt sånn til meg, han vil alltid ha meg med han. Og skal han prate litt med kamerater så går han bare et annet sted..

Så skjønner ikke helt problemet hans.. ihvertfall ikke hvis dere nesten ikke har sett hverandre.. Syns han kunne tatt den mekkedagen en annen dag jeg!

Back
Topp