overreagerer jeg??

x1xtonje07

Forumet er livet
kastet nettopp eksen på dør, så nå er jeg alene med begge barna og eksamen...[:'(]
etter at middagen var spist la han seg ned på sofaen og sovnet. Emily gikk inn på kjøkkenet og begynte å styre (noe som alltid inneholder mange liter med vann ut over gulvet) og jeg sa flere ganger til eksen at han måtte gå inn og passe litt på. Men neida, han gidder ikke det, så jeg gikk inn og fant emily stående i en stor dam på gulvet, alle grytene sto utover fulle av mel og vann+++... så bad jeg emily begynne å rydde opp, og gikk så til eksen og sa at han fikk hjelpe henne siden hun skulle ha lagt seg for lengst, og han passet ikke på. Da fikk jeg tilbake at det var min feil fordi jeg var nærmere kjøkkenet, og da klikket det for meg og jeg bad han komme seg ut av huset mitt  - han var jo der for å hjelpe meg med barns, ikke ligge og sove på sofaen min!! [:@]
Så nå sitter jeg her og ammer filip mens emily hylskriker inne på rommet sitt fordi jeg ikke kan komme med en gang[:'(]

jippi!!!

får håpe hun sovner fint i dag så jeg blir ferdig med den hersens oppgaven [&:]

æsj så kjedelig.. syns ikke du overreagerer jeg... du gjorde det riktige med og be han dra så lenge han ikke hjelper deg... er nok og stri med me to unger.. det siste en trenger da er en til.. håper ting blir lettere for deg etterhvert og at du blir ferdig med oppgaven..[:D]

Såååååååååååå enig med deg!!!!!! Ut med han

ORIGINAL: Susseline2

Åååååå, menn kan være så tanketom[:'(].
Nei, menn skulle vært på tube, klemt ut etter behov. D er mer enn nok d[:D][;)]

Hvordan går d nå, sover tøtta nå???

hehe... godt sagt!!

Hun har endelig sovnet nå ja, men filip vil bare ligge og prate, og det klarer jeg jo ikke si nei til [8|] hehe... han er skikkelig trøtt stakkar, så jeg får prøve å legge han før jeg fortsetter [:)] blir en dritdårlig oppgave dette her, men hvis jeg stryker får jeg jo ta den opp igjen til jul.. da har jeg jo også blitt vant til å være alene... [:)]

ORIGINAL: Susseline2

Åååååå, menn kan være så tanketom[:'(].
Nei, menn skulle vært på tube, klemt ut etter behov. D er mer enn nok d[:D][;)]

Hvordan går d nå, sover tøtta nå???

Signerer denne jeg altså!! [:D]

Syns ikke du overreagerte nei. Han kunne tatt med seg ungene ut en tur eller noe etter middag. [;)]

ORIGINAL: tonje07

kastet nettopp eksen på dør, så nå er jeg alene med begge barna og eksamen...[:'(]
etter at middagen var spist la han seg ned på sofaen og sovnet. Emily gikk inn på kjøkkenet og begynte å styre (noe som alltid inneholder mange liter med vann ut over gulvet) og jeg sa flere ganger til eksen at han måtte gå inn og passe litt på. Men neida, han gidder ikke det, så jeg gikk inn og fant emily stående i en stor dam på gulvet, alle grytene sto utover fulle av mel og vann+++... så bad jeg emily begynne å rydde opp, og gikk så til eksen og sa at han fikk hjelpe henne siden hun skulle ha lagt seg for lengst, og han passet ikke på. Da fikk jeg tilbake at det var min feil fordi jeg var nærmere kjøkkenet, og da klikket det for meg og jeg bad han komme seg ut av huset mitt  - han var jo der for å hjelpe meg med barns, ikke ligge og sove på sofaen min!! [:@]
Så nå sitter jeg her og ammer filip mens emily hylskriker inne på rommet sitt fordi jeg ikke kan komme med en gang[:'(]

jippi!!!

får håpe hun sovner fint i dag så jeg blir ferdig med den hersens oppgaven [&:]

Herregud! Tonje da! Skulle ønske jeg ikke var så langt unna, så hadde jeg kommet og hjulpet deg! Jeg bare tenker på det at du sitter der og ammer og Emily roper.. Stress, stress!
Håper hun sover godt nå.
Prøv og ikke tenk på eksen din. Prøv å ikke bruk NOE energi på han.
Får du gjort noe på oppgaven din?

Og Tonje, om du overreagerer? NEI!!

takk!!
nå har min fantastisk snille mamma sluppet alt hun har i hendene og hjulpet meg med å lese gjennom oppgaven (hun jobber på universitetet og er vant til å lese sensur), så nå er jeg på gli igjen!! [:D] satser på å få den ferdig til i morgen, så jeg bare kan lese gjennom den og rette skrivefeil og sånn på torsdag før jeg leverer den.

ORIGINAL: laban2

Syns det var riktig av deg jeg Tonje.....Dust han er som gjør sånn!!!!

signere denne jeg...det var absolut riktig gjort av deg

Synes ikke du overreagerte, hadde gjort akkurat det samme som deg!

[:)] godt du er ei dame me bein i nesa.DU GJORDE DE SOM VAR RIKTIG!!!!
har gjort det same selv og en er trossalt to foreldre og ikkje bare en.begge skal ta annsvar og han der sofa liggeren fikk som han fortjente!!!!!
stå på jenta mi er stålt av deg.....
lom du sku sleppe han inn att så gi han klar besjed!!!!!!
mannfolk trut dem kan gi faen og at vi skla ta alt,men der tar dem feil en er to om å få barn til verden og to som skal dele annsvaret likt!!!!

KJEMPE STOLT AV DEG[:)]

Back
Topp