overrasket over meg selv

kosemor

Glad i forumet
var innom butikken å kjøpte meg bali kylling gryte jeg skal ha til lunsj for maks matlei..

tenkte jeg skulle ha med en sjokolade gikk bort til hylla, men mot normalt tok jeg den ikke meg for jeg ble kvalm av tanken på den..

til vanlig hadde jeg tatt den med uten å vurdere den og slukt den med en gang

Jeg gikk også forbi sjokoladen isted da jeg var en snartus på kiosken. Røska med meg bladet Gravid da.. Som forøvrig var fra i fjor så jeg etterpå..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg gikk også forbi sjokoladen isted da jeg var en snartus på kiosken. Røska med meg bladet Gravid da.. Som forøvrig var fra i fjor så jeg etterpå..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Haha, da ville jeg gått tilbake og brust med hormonene mine. ;)

var innom butikken å kjøpte meg bali kylling gryte jeg skal ha til lunsj for maks matlei..

tenkte jeg skulle ha med en sjokolade gikk bort til hylla, men mot normalt tok jeg den ikke meg for jeg ble kvalm av tanken på den..

til vanlig hadde jeg tatt den med uten å vurdere den og slukt den med en gang
Så flink du er som greide la være :)

Jeg må bare gå fort forbi, for her har jeg satt en strek på KUN LØRDAGER og skal følge det slavisk, og når jeg skriver den setningen så kommer jeg på at jeg skal på venninne date i morgen med middag og kino, hva skal jeg kose meg med på kinoen da??? tyggisss??? hmmm... æsj jeg må finne på noe lurt

Jeg må bare gå fort forbi, for her har jeg satt en strek på KUN LØRDAGER og skal følge det slavisk, og når jeg skriver den setningen så kommer jeg på at jeg skal på venninne date i morgen med middag og kino, hva skal jeg kose meg med på kinoen da??? tyggisss??? hmmm... æsj jeg må finne på noe lurt
får dele opp masse frukt og gr.sak å ta med.. smaker helt nydelig oppdelt

så flinke dere er, men jeg prøver å unne meg selv i helgen jeg da:P :D jaa i helgen, det vill si tre dager jeg har frie tøyler:P hehe neida, men kjøper som regel en pose potetgull som varer over helgen, så tar litt å litt:D

Back
Topp