"Overrasket" over å fortsatt være gravid?

Marthe<3

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
MayDay2021
September To Remember 2022
Ja som tittelen sier...

Jeg er en realist, til tider optimistisk realist, eller pessimistisk realist :hilarious:

Og jeg tror ikke noe er galt, er ikke det :) Bare overrasket over at det ikke har skjedd noe :hilarious:

Flere som tenker som meg?

Jepp. Mistet tre ganger i uke 4 tidligere i år, er nå i ca uke 8-9 (vet ikke om jeg hører hjemme april- eller maiforumet, kommer an på om menstermin stemmer eller min gjetning om eggløsning;)). Veldig surrealistisk at spiren har klamret seg fast så lenge, men tør ikke helt å slippe løs jubelen enda. Mye tryggere å være litt pessimistisk.

Om jeg er lik forrige svangerskap pustet jeg ikke ut før etter legekontrollen etter fødsel :hilarious:

Ja som tittelen sier...

Jeg er en realist, til tider optimistisk realist, eller pessimistisk realist :hilarious:

Og jeg tror ikke noe er galt, er ikke det :) Bare overrasket over at det ikke har skjedd noe :hilarious:

Flere som tenker som meg?
Jepp! Tenker det samme...!
Som sagt er dette 10. Gang jeg er gravid. Har to gutter....! Så har vert veldig mange nedturer. Hadde egentlig begynt å tro at jeg aldri kom til å få min etterlengta 3.mann. Men nå ser det ut til å gå fint. Jar aldri sett bankene hjerte de gangene det har gått galt. Så at jeg fikk se det i dag gjorde meg på en måte overrasket. Selv om ingenting skulle tilsi at noe var galt. Tenkte bare det var typisk min "flaks" liksom...! Så nå er jeg en positiv realist!!!:hello2

Samme her! Håper snart man klarer å tro på det så man kan begynne å virkelig glede seg. Men storebror var jeg engstelig hele veien, og trodde ikke det skulle gå bra før han var født.. Gikk glipp av mye gleding og forberedelser.. :sorry:
Men nå har vi jo kommet langt plutselig :joyful::hello2

Samme her! Og sliter enda litt med å tro på at det faktisk er noe der inne.:rolleyes: Må nok på UL for å skjønne det, tror jeg.:hilarious:

Samme her. Er fortsatt redd det skal komme blod på papirer hver gang jeg har tissa...

Enig!! Hver gang symptomene forsvinner får jeg hjertet i halsen, men så plutselig kommer de tilbake!!!
Jeg skal uansett bekymringer prøve å nyte at det er noe som vokser i magen. :happy:

Back
Topp