Milla2402 Betatt av forumet 17 Jan 2016 #21 Var også heldig som fikk anledning til å få babyshower. For noen flotte folk rundt oss! Setter så utrolig pris på det.
Var også heldig som fikk anledning til å få babyshower. For noen flotte folk rundt oss! Setter så utrolig pris på det.
IdaChristinel Glad i forumet 17 Jan 2016 #22 Så koselig! Ble selv overrasket med Babyshower i går! Imponert over at samboeren har klart å holde det skjult uten at jeg har fått mistanke
Så koselig! Ble selv overrasket med Babyshower i går! Imponert over at samboeren har klart å holde det skjult uten at jeg har fått mistanke
Fru.Kongshaug April 2013s nerd! VIP 17 Jan 2016 #23 BumpAhead skrev: Haha! Sånn hadde de ordna til meg og - gjett hvilken twist... MmmmmVis vedlegget 156775 Klikk for å utvide … Å fytti! Jeg hadde pjuka
BumpAhead skrev: Haha! Sånn hadde de ordna til meg og - gjett hvilken twist... MmmmmVis vedlegget 156775 Klikk for å utvide … Å fytti! Jeg hadde pjuka
mamma_til_snart_3 Elsker forumet 17 Jan 2016 #24 Hihi ♡ så herlig at så mange har fått dem overraskelsen ♡ er så koselig! ♡♡