Overraskende beskjed fra manueltterapeuten

huzky

Gift med forumet
Jeg var plaget med bekkenet forrige svangerskap, og har hatt smerter helt siden da (gutten er nå 19 mnd), det ble verre igjen nå med ny graviditet, og bestemte meg for å endelig oppsøke hjelp. Manuellterapeuten skjønte ikke hvordan jeg kunne ha jobbet med disse smertene uten å oppsøke hjelp, men jeg er visst laget av stahet og vranghet :P

Uansett, så kunne han bare finne svak grad av bekkenløsning, men hovedproblemet mitt var nemlig senebetennelse og slimposebetennelse i hoftene...! Og det kan man trene bort, mest sannsynlig! Så nå har jeg fått styrkeøvelser jeg skal gjøre 3 ganger daglig..!

Og med litt trening så kan det hende jeg faktisk kan bli BEDRE utover i svangerskapet istedetfor verre... Hallelujah, det var en god beskjed!

Så flott, da er det bare å begynne å trene :o) Greit å få vite hva det var og ikke minst at du mest sannsynlig kan bli kvitt det/bli bedre

Så flott!!! Tror nok det er en del som tror de har bekkenløsning, men egentlig er det noe annet. Din erfaring er jo et prakteksempel på hvorfor det kan være lurt å oppsøke hjelp:))

Lykke til med øvelsene!! Dette klarer du:))

Back
Topp