Heia fikk i dag vite at jeg venter tvillinger, har termin 12.desember og er bare i uke 9 men gleden var stor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer såååå mye!!Heia fikk i dag vite at jeg venter tvillinger, har termin 12.desember og er bare i uke 9 men gleden var stor
Gratulerer såååå mye!!
Gratulerer så mye
Så gøy!! Jeg har termin i slutten av november
Jeg og! Har ul om et par uker, veldig veldig spent på den hvis jeg har forstått riktig, kan de se på den om de deler morkake og om de er eneggede eller ikke!
Hvor mye oppfølging man får kommer ann på om de tror det er eneggede eller toeggede, om de deler morkake og om de har egen fostersekk eller om de deler. Jo mer de har felles jo tettere oppfølging. Jeg venter eneggede som deler morkake og har oppfølging hver 14dag (etter ordinær ultralyd).Ja, ble henvist til sykehuset i dag for videre oppfølgning, hvor langt er du på vei? Og har du fått noe indikasjon på hvor mye oppfølgning det er? [emoji7]
Hvor mye oppfølging man får kommer ann på om de tror det er eneggede eller toeggede, om de deler morkake og om de har egen fostersekk eller om de deler. Jo mer de har felles jo tettere oppfølging. Jeg venter eneggede som deler morkake og har oppfølging hver 14dag (etter ordinær ultralyd).
Er veldig deilig med tett oppfølging[emoji3] er så fint å få hilse på mageboerne og se at alt er i orden [emoji7] er jo mye man kan bekymre seg for løpet av svangerskapet.Okei, det som er at i utgangspunktet har jeg et høyrisikosvangerskap før jeg fant ut at det er tvillinger, så har tett oppfølgning fra før av, men nå blir det jo enda mer, og det er jo bare bra. skal allerede inn om et par uker
Er veldig deilig med tett oppfølging[emoji3] er så fint å få hilse på mageboerne og se at alt er i orden [emoji7] er jo mye man kan bekymre seg for løpet av svangerskapet.
Heia fikk i dag vite at jeg venter tvillinger, har termin 12.desember og er bare i uke 9 men gleden var stor
Gratulera!
Har termin 27.september og mine er toeggede. Får oppfølging på sjukehuset kvar mnd + at eg har time hos jordmor anna kvar veke. Så blir det tettere når eg runder veke 30. Veldig betryggende med tett oppfølging.
Trur vi har mykje glede i vente, dobbel lykke.
Tusen takk. Kanskje meir betryggende å få oppfølginga på sjukehuset. Får ikkje håpe du har for lang reise veg, da det kan bli ein del turar.Tusen takk[emoji173]️ gratulerer til deg også, ja, jeg skal kun på sykehuset og få oppfølgning der i følge kommunejordmor, pga en hel del [emoji28] hehe, gleder meg veldig [emoji173]️
Tusen takk. Kanskje meir betryggende å få oppfølginga på sjukehuset. Får ikkje håpe du har for lang reise veg, da det kan bli ein del turar.
Vi er iallfall heldig som får sjå våre små ofte.
Da er du heldig. Vi har litt lengre reise veg, ca 1,5t fra der vi bur til sjukehuset. Men det er verdt reisinga.Bor helsigvis 15 min i gå avstand og jobber på sykehuset så har kort vei, hehe