Overraskelse til sambo <3

• Trådstarter Trådstarter ☆Venternr1_jente☆
  • Opprettet Opprettet

☆Venternr1_jente☆

Guest
Vil ha 3D ultralyd bilder før den ordinære :)

Håper å få time enten fredag eller mandag hos lundring, spent :D

Han får ikke vite noe, så blir en gave :)

Man kan ta 3D - jeg fikk det allerede i uke 13-14, men bildene blir jo ikke sånn som de blir i uke 30 da! Ser mest ut som en liten alian :)

Hadde 3D i uke 12, men ble ikke så bra bilder. Blir nok bedre jo lengre man er. :-)

Mest vanlig å ta 3D ul i ukene 28-30 mener jeg! Du får ikke noen bra bilder så tidlig! Det koster jo typ 1200-1500,- , så jeg ville heller ventet noen uker og fått bra bilder, og ikke "alien" bilder av den lille! ;-) :-P

Ny​
Så koselig :) han blir sikkert kjempe glad! Det er ikke anbefalt så tidlig med tanke på kvaliteten, men for all del... Om du vil og har råd, så kjør på... Håper du vil dele bilder med oss også da ;)

Slenger meg på den:)syns det var en hyggelig ting å gjøre for samboeren:) nå må folk slutte å virke så negative her inne...

Desverre er de stengt idag, så får svar i morgen :O deler bildet/bildene med dere :)

Synes han fortjener ordentlig å se kjønn 100% og se datteren sin i 3D som gave (:da han er husmor her i huset og er en fantastisk sambo <3

Du tror ikke han har mest lyst til å være med da? :) Er jo fryktelig gøy på ul!

Han skal være med :D hihi :)

Spent på om ludring har tid... ellers har jeg ordnet time på Lysaker lørdag 12.30 -13:00. Noen med erfaring? Gleder oss :D sett på nettet hvor fine bilder det er i uke 17. Er akkurat 17+0 idag :D

Back
Topp