Overraske mannen/kjæresten:) ?

Marielly

Elsker forumet
Hva gjør dere for å overraske mannen/kjæresten deres?

Er på jakt etter ideer siden forholde til meg og sambo er mer ett vennskapsforhold enn kjæresteforhold![:(]

Jeg tror vi begge trenger å være litt kjærester igjen... Ikke B-A-R-E foreldre til en trassig 2åring.. hheeh..

Har dere noen tips jenter??

Vi har faktisk 4.5årsdag den 11 august, (haha, skjønner ikke hvordan jeg kom på det), og før når vi var nyforelsket feiret vi både mnd's dag  og halvtårs dag..

Tenkte derfor at hadde jo passet perfekt å vært litt kjærester den 11! (som i "gamle" dager![:D])

Så, hva pleier dere å gjøre for å overraske mannen?

Lage god mat og dessert
også se film etterpå mens
man koser [:)]

Mannen pleier som regel å overraske meg, så jeg aner ikke.

Kanskje du kunne booket av et bord på en fin restaurang? Nei, jeg er dessverre ikke kreativ av meg. Kjøp et kort til han og skriv noe fint der? Hehe[:)]

Så, hva pleier dere å gjøre for å overraske mannen?

Sex...[:-] Hehehe..:Er så sjelden kost her i huset så...[8D]

NEi, men over til litt mer seriøst...Nå er det lenge siden, men vi pleier å få barnevakt så sitter vi hjemme og koser oss med god film og mat...

Eller så drar vi ut å spiser god mat og drar på kino...(dette er veldig lenge siden vi har gjort)

Vi dro faktisk til bergen en gang for kun en overnatting da og skulle ha kjæreste kveld, men jeg var så sliten at jeg sovnet...Tror han ble litt skuffa[:-][8D] Men han fikk igjen når vi kom hjem da...[:D] Vi handlet og kosa oss...

Hvis det er til trøst, så blir de fleste forhold litt mer vennskapelig, og da er det som du sier viktig å få gjort noe fint for mannen...Du kan jo også nevne dette til han da...PÅ en pen måte...JEg er så brutal jeg at jeg har klart å såre sambo min, men han skjønner at jeg ikke mener det, men han må likevel draaaaaaaaa den langt bare for å gi meg dårlig samvittighet...

Eller så er jeg som en tenåring noen ganger...Må leke litt med han...Kiler, eller klyper han i puppen (veldig følsomt område og fyfy)[8D]

Kan jo også lage en sånn koffert med ting dere kan gjøre sammen da...[8D] Spør inne på hobby for litt råd...Var vel noen der inne som hadde laget en sånn ekteskaps koffert...Eller noe sånt...Var veldig artig...

*noterer iveri ned*

Lage seg en plan....[;)]

ORIGINAL: *MaCa*

[:D]

Sex er jo faktisk ganske genialt! Ikke mye av det i det siste nei!![:(] Stakkars mennene våre...

ORIGINAL: Marielly

Sex er jo faktisk ganske genialt! Ikke mye av det i det siste nei!![:(] Stakkars mennene våre...

Hehehe...Er jo det...KOmmer laaaaaaaaangt da...[8D] Her i huset var det gått 3 mnd siden vi hadde oss sist...[:-]

Hehehe...Er jo det...KOmmer laaaaaaaaangt da...[8D] Her i huset var det gått 3 mnd siden vi hadde oss sist...[:-]

Kan ikke huske sist jeg[>:][:(][:'(][:o][:-][X(][8|]

[:o]

Kast deg over mannen i kveld...[:D] Trust me...Det er verdt det...[:D]

[:o]

Kast deg over mannen i kveld...[:D] Trust me...Det er verdt det...[:D]

Kaste og kaste fru blom! [:D][:D][:D][:D]

Og jeg som syns det var lenge med 2 uker [&o]

Men regner med at samboerene deres er veldig tålmodige da[:)]
Min sambo har innstillt seg på at det kan bli lite sex når babyen
begynner og sparke[:-] jeg ser på det som litt ekkelt og ha sex
når babyen sparker vilt i magen liksom, ikke noe turn on vil jeg tro[8D] 

ORIGINAL: Someeone

Og jeg som syns det var lenge med 2 uker [&o]

Men regner med at samboerene deres er veldig tålmodige da[:)]
Min sambo har innstillt seg på at det kan bli lite sex når babyen
begynner og sparke[:-] jeg ser på det som litt ekkelt og ha sex
når babyen sparker vilt i magen liksom, ikke noe turn on vil jeg tro[8D] 

Babyen sparker somregel aldri under sex, da blir den gynget i søv... :) haha:)
Har liksom aldri tida til sex lengre[8|], 2åringer sover stort sett alltid i senga vår!!!(forbanna uvane dritt!!!).. og vi har akkurat flyttet inn i nytt hus... så aldri mulig å legge seg samtidig lengre.. å vipper klokka over 12 er 2åringen på plass...[:-]

Dersom dere har mulighet til det, så kom dere ut av huset og på date![:)]
Det er gull verdt for forholdet vårt hvertfall... betyr så mye å bytte miljø litt. Trenger ikke å være så stort, men å spise ute, eller ta en kaffe på kafe, gå på kino, ut å danse - whatever dere liker! Kunne prate uten å bli avbrutt...
Jeg elsker rolige kvelder med mannen min hjemme, men det er deilig å få et hverdagsavbrudd, lyxa till det litt ute også![:)]

Syns det er fint at du skriver at forholdet er som et vennskapsforhold (ok, skjønner kontrasten mot et kjærlighetsforhold), vennskap er en fin grunn å bygge på! Lykke, lykke til!

ORIGINAL: MNJ

Dersom dere har mulighet til det, så kom dere ut av huset og på date![:)]
Det er gull verdt for forholdet vårt hvertfall... betyr så mye å bytte miljø litt. Trenger ikke å være så stort, men å spise ute, eller ta en kaffe på kafe, gå på kino, ut å danse - whatever dere liker! Kunne prate uten å bli avbrutt...
Jeg elsker rolige kvelder med mannen min hjemme, men det er deilig å få et hverdagsavbrudd, lyxa till det litt ute også![:)]

Syns det er fint at du skriver at forholdet er som et vennskapsforhold (ok, skjønner kontrasten mot et kjærlighetsforhold), vennskap er en fin grunn å bygge på! Lykke, lykke til!

Takk:) Tenkte å få noen til å passe jenta vår... lage en god middag, spise og kose oss, ta et langt bad sammen, prøve å pleie sexforholde litt.. hehe... og bare slappe av sammen uten data og tv! DET er lenge siden det...

Rekkefølgen er ikke bestemt enda!! heheheh :)

ORIGINAL: RuttiTutti

noe god mat og litt sexy klær og eller undertøy pleier og gjøre susen her i allefall[:D][:D][:D]

Tenkte også på litt sexy undertøy [;)] Det pleier å funke fin fint [;)]

ORIGINAL: gullemitt09

ORIGINAL: RuttiTutti

noe god mat og litt sexy klær og eller undertøy pleier og gjøre susen her i allefall[:D][:D][:D]

Tenkte også på litt sexy undertøy [;)] Det pleier å funke fin fint [;)]

hehe det pleier å bli suksess det [;)][;)]

Overrask han med å stæsje deg selv opp litt på en helt vanlig hverdag/kveld. Jeg tyr altfor lett til behagelige klær når jeg kommer hjem fra jobb og i helgene. Tenker ikke like mye på hvordan jeg ser ut da. Klassisk felle altså. Når man blir sammen, så er man så opptatt av utseende, men så faller man inn i et mønster hvor alt skal være praktisk/behagelig/koselig. Kjøp deg litt sexy undertøy eller en flott "nattkjole" eller noe sånt.
Hvis du ikke allerede er veldig flink til sånt da. [;)]

Mammatrend.no har forresten en del fint som også er praktisk for oss som er gravide og skal amme etterhvert. Skal nok bestille litt derfra etterhvert.

Da stemmer jeg for sex! Hehe. det er undervurdert faktisk. Sexlysta mi har kommet litt og litt tilbake, og jeg merker skikkelig forskjell i tilfredshet i forholdet liksom.. rare greier.. Det er liksom ikke så mye småsure kommentarer og drit hvis det ikke er så lenge siden! Haha. [:)]

Back
Topp