I helgen skal vi på middag med foreldrene min samt 2 av mine søsken. Planen er å da komme med nyheten om at jeg er gravid
Men jeg har en siste søster som ikke får vært med, og jeg kommer ikke til å se henne før om en måneds tid. Jeg vil ikke at hun skal føle seg utenfor fordi hun får vite det lenge etter resten av familien, så vi kommer til å sende en melding eller liknende til henne samme kveld.
Og da kommer jeg til spørsmålet: er det noen som har noen forslag til morsomme måter å røpe de gode nyhetene på når det må gå på melding eller snap? Hun vet at vi har prøvd i over 1,5år, så det blir nok ingen kjempeoverraskelse
Men jeg har en siste søster som ikke får vært med, og jeg kommer ikke til å se henne før om en måneds tid. Jeg vil ikke at hun skal føle seg utenfor fordi hun får vite det lenge etter resten av familien, så vi kommer til å sende en melding eller liknende til henne samme kveld. Og da kommer jeg til spørsmålet: er det noen som har noen forslag til morsomme måter å røpe de gode nyhetene på når det må gå på melding eller snap? Hun vet at vi har prøvd i over 1,5år, så det blir nok ingen kjempeoverraskelse

» ?