Overproduksjon

MagMetal

Betatt av forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen som sliter med det kanskje???noen tips??

Slet litt med det i starten sist. Brukte rådene til ammehjelpen, husker ikke helt i farta hva der gikk i, men det var noe med rekkefølge og tømming av bryst. Melken reguleres jo etter etterspørsel, men det skjer ikke over natta. Så mitt tips er vel å lese på ammehjelpen sine nettsider eller på Facebook. Håper det løser seg snart! :)

Intervalamming funket gull her med første :) nå er ikke melka kommet for fullt her enda så spent på hvordan det blir denne ganga

Jepp! Vi har prøvd oss på intervallamming som ammehjelpen anbefalte. Funket gull, helt til mini bestemte seg for å ha lange søvnperioder. Da ble det for mye spreng i puppene og vi måtte starte på nytt :sorry:

Jepp! Vi har prøvd oss på intervallamming som ammehjelpen anbefalte. Funket gull, helt til mini bestemte seg for å ha lange søvnperioder. Da ble det for mye spreng i puppene og vi måtte starte på nytt :sorry:
Og hvordan ble det etterpå?:) jeg husker med første barn hadde jeg samme problemer og intervallamming hjalp ikke..litt overrasket at med nr 2 har jeg ohså overproduksjon

Og hvordan ble det etterpå?:) jeg husker med første barn hadde jeg samme problemer og intervallamming hjalp ikke..litt overrasket at med nr 2 har jeg ohså overproduksjon

Vi begynte med det for et par dager siden, og startet på nytt i dag ;) Har hatt noen strategiske bleieskift for å vekke han litt om han har sovet lenge, så puppene ikke blir for sprengt. Det har så langt funket ganske greit :) Spent på hvordan natten blir, om han bestemmer seg for å sove 5-6 timer sammenhengende...

Vi begynte med det for et par dager siden, og startet på nytt i dag ;) Har hatt noen strategiske bleieskift for å vekke han litt om han har sovet lenge, så puppene ikke blir for sprengt. Det har så langt funket ganske greit :) Spent på hvordan natten blir, om han bestemmer seg for å sove 5-6 timer sammenhengende...
Hvor gammel er babyen din?:) og hvordan gikk det om natta?:)

Hvor gammel er babyen din?:) og hvordan gikk det om natta?:)

Våknet med klissvåt madrass og voldsomt spreng i begge puppene. Mini bestemte seg for å sove fra 02:00-06:30.. I dag er han akkurat to uker gammel ❤️ Får bare begynne å håndmelke før jeg legger han til puppen

Back
Topp