Overprisa brukte barnevogner?

pandalise

Gift med forumet
Jeg er hver dag innom finn.no og ser på barnevogner (liker å se..)
og ser mange av vognene er skikkelig dyre[&:]

F.eks fant jeg nettopp en 2007 bugaboo cameleon, til 4700kr, da var det kun med vinterhjul.

jeg solgte mi 2008, til 4400 og da var det med koppholder, ekstra trekk, fleecepose, vinterhjul og sommerkalesj.
var jeg billig eller de dyre?[8D]

ORIGINAL: pandalise

F.eks fant jeg nettopp en 2007 bugaboo cameleon, til 4700kr, da var det kun med vinterhjul.

jeg solgte mi 2008, til 4400 og da var det med koppholder, ekstra trekk, fleecepose, vinterhjul og sommerkalesj.

Hehehe unnskyld at jeg spør men er det sommer hjul og vinterhjul på vogner og nå?
Og ja det er mangen som overpriser vognene sine!

Hmf, ja vet. Jeg er på jakt etter en Brio Race, men finner bare en her til 1500. Litt dyrt når Kids and Care selger til under 1700 da. [&o]

ORIGINAL: Sofie25

Hehehe unnskyld at jeg spør men er det sommer hjul og vinterhjul på vogner og nå?

På akkurat den vogna ja [8D] Er 2 små svinghjul fremme, så vinterhjul (store) er ekstrautstyr [:D]

ORIGINAL: Persillen

Hmf, ja vet. Jeg er på jakt etter en Brio Race, men finner bare en her til 1500. Litt dyrt når Kids and Care selger til under 1700 da. [&o]

[:-]
kjøpte nettopp emmaljunga scooter ny, den kosta 2495.. Og brukt hadde kostet 1800, og da er det gammel modell[8|]

ORIGINAL: Sofie25

På akkurat den vogna ja [8D] Er 2 små svinghjul fremme, så vinterhjul (store) er ekstrautstyr [:D]

Aaaaa hehehe ante ikke jeg! [8D]

ORIGINAL: Bdancer

hva koster den ny da?

kommer veldig ann på hvor pent behandlet vogna er, hvor mye den er brukt, er det knirk?, er det rust etter å ha vært i regnvær?, er fargen falmet? osv osv... så jeg vil ikke si at det er riktig å sammenligne samme type vogn og årstall med pris...

Joda, må vel tenke litt sånn[:)] Ny pris er vel 8tusen +/-.

Blir vel litt rart å selge billig bare for å være snill også, eller?
En ny bugaboo med alt det utstyret koster vel godt over 10 000.

ORIGINAL: snute

Joda, det er jo det.. [;)] Men skal jo nesten lønne seg å kjøpe brukt :b

Det lønner seg jo å kjøpe brukt når det er halve prisen [:)]

ORIGINAL: Babelle

Det lønner seg jo å kjøpe brukt når det er halve prisen [:)]

Ja, men må ærlig si sjelden jeg finner noen til halv pris.. Emmaljunga Duo Edge f.eks,ligger på 5-6000(09modell) og ny pris i norge er 8200.

ORIGINAL: Bdancer

hva koster den ny da?

kommer veldig ann på hvor pent behandlet vogna er, hvor mye den er brukt, er det knirk?, er det rust etter å ha vært i regnvær?, er fargen falmet? osv osv... så jeg vil ikke si at det er riktig å sammenligne samme type vogn og årstall med pris...

Jeg har en Bugaboo Cameleon Denim Edition. Den koster ca 10 000 ny i dag..

Kom over et kupp jeg, tror jeg da, Quinny freestyle 2010 modell til 1600 ,- Som ny.

[:)]

ORIGINAL: Kaosbarn ilf.

Kom over et kupp jeg, tror jeg da, Quinny freestyle 2010 modell til 1600 ,- Som ny.

[:)]

vet ikke hva den koster ny da, men bra pris!

Synes brukte vogner skal selges for halv pris eller mindre. Om ikke kjøper vel de fleste ny istede? Med garanti, og ingen deler er slitt osv! Brukt vogn kan man plutselig få store kostnader på om noe må fixes. 

Jeg prøver å selge en tvillingvogn og har gått ned på prisen da jeg ikke finn noe tilbud etter 4dager! Hvor fort går de liksom da?

er jo så utrolig mange vogner for salg for tiden, (kommer vel av vogndilla blant folket [:D]), og da er det ikke så lett å få solgt til en bra pris... 

Jeg ble rundlurt  da jeg kjøpte  noe som skulle være  emmaljunga 2008 modell  duo edge.

Jeg betalte 3000 og  Den vogna jeg fikk var en  2005modell og  kombivogn. som ikke var verdt 3000 . Siste gang jeg stoler på andre til å sjekke en vogn for meg og betale for den før jeg får sett den selv[:'(][:'(]

ja noen med bugaboo'ene er skikkelig overpriset..

fant en 06 vogn uten noenting til 3900,- bøy en tusenlapp under, og neida, hun skulle ha 3900... [:-]

i 2008 kjøpte jeg en 2005 bugaboo med 2 trekk, til 2300,- .....[:-]

ORIGINAL: Frøbel

Synes brukte vogner skal selges for halv pris eller mindre. Om ikke kjøper vel de fleste ny istede? Med garanti, og ingen deler er slitt osv! Brukt vogn kan man plutselig få store kostnader på om noe må fixes. 

Veldig enig her... Skiller det 500 kr, slenger jeg i de ekstra 500 og får med garanti og ekstratilbehør. Synes folk er frekke rett og slett!! [:-] Særlig Emmaljunga er jo helt sjukt overprisa på finn.

Back
Topp