Overopphetet i solen

Persillebrille

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Novemberbarna 2021
Jeg er ganske redd nå. Satt 20 minutter ute i solen å pratet i telefonen så jeg merket ikke så mye til varmen. Etter samtalen gikk jeg inn, dro opp kjolen og så at magen var blitt rød og hvitflekkete av varmen. Magen var glovarm! Nå er jeg redd for at den lille gutten min har blitt overopphetet og dødd:oops:

La meg inn på sofaen og holdt et kaldt glass inntil magen og drakk iskaldt vann.

Kan dette ha gått helt fatalt galt?
 
Jeg vil ikke tro at din kjernetemperatur har steget noe på grunn av varmen. Det er temperaturen inne i kroppen som kan være farlig, ved f.eks. feber. Du kan for din egen del smøre på en kjølekrem eller litt aloe vera på magen, men jeg tror ikke du trenger å bekymre deg videre om baby sin trivsel. :)
Og som alltid, er du fortsatt bekymret, så ta en telefon til legen din eller jordmor. ❤️
 
Jeg vil ikke tro at din kjernetemperatur har steget noe på grunn av varmen. Det er temperaturen inne i kroppen som kan være farlig, ved f.eks. feber. Du kan for din egen del smøre på en kjølekrem eller litt aloe vera på magen, men jeg tror ikke du trenger å bekymre deg videre om baby sin trivsel. :)
Og som alltid, er du fortsatt bekymret, så ta en telefon til legen din eller jordmor. ❤️
Takk for svar:) Det tar vel litt tid å varme opp fostervannet. Nå kjente jeg noen små kjappe dult så jeg vil tro det er han og at han fortsatt lever. Skal være mer forsiktig fra nå altså:oops:
 
Takk for svar:) Det tar vel litt tid å varme opp fostervannet. Nå kjente jeg noen små kjappe dult så jeg vil tro det er han og at han fortsatt lever. Skal være mer forsiktig fra nå altså:oops:
Så godt at du kjente liv etterpå. :) Ja, det tar nok litt tid altså. Så kos deg i solen i moderate mengder, og ta pauser når du føler deg varm. :joyful: Ha en kjempefin dag!
 
Så godt at du kjente liv etterpå. :) Ja, det tar nok litt tid altså. Så kos deg i solen i moderate mengder, og ta pauser når du føler deg varm. :joyful: Ha en kjempefin dag!
Du også:love7
 
Sniker
Du blir nok fysisk dårlig av varmen før det er skadelig for fosteret:)
 
De pleier å si at man blir uvel før det blir farlig - men likevel så er det nok lurt å skåne kroppen og magen fra den tyngste varmen - selvom jeg aldri kan tro at lille i magehuset har tatt skade av 20min i sola ☀️
 
Back
Topp