Overnervøs?

MammaTilN<3

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Heihei :) Jeg fant ut at jeg var gravid for 2 uker siden, og er i dag i uke 7 + 5. I uke 5 hadde jeg småblødninger 3 dager. Det ble tatt HCG mandagen som var på 8766 og på fredagen (uke 6) som var på 15744. Jeg har lest HCG skal doble seg annenhver dag, og er da bekymret siden dette ikke er en dobling på 4 dager en gang.. Hva mener du om dette?

Jeg fikk også diagnosen PCO som 16 åring, etter at mensen bare ikke kom helt i gang, samt uforklarlig fedme rundt magen siden 5 klasse på barneskolen. Jeg har nå blitt gravid mens jeg har gått på p-piller, og sliter da litt med å tro at det faktisk er en baby inne i magen min. Jeg var forberedt på at jeg kanskje aldri ville få barn.. Kan det vere en HCG produserende cyste? Eller kreft?


Hilsen et nervevrak :)
 
Hei på deg!

Jeg skulle så ønske at jeg kunne hjulpet deg med skikkelig gode og trygge svar her, men dette er nok litt utenfor min kompetanse.

Men jeg kan godt forstå at du han mange tenker i hodet ditt akkurat nå, og jeg tenker at du bør finne noen å snakke med. Hva med å bestille en time hos en god gynekolog? Det kan du få tatt en ultralyd, få snakket litt og stilt alle dine spørsmål Jeg tror det ville være en skikkelig god idè! Skriv gjerne ned spørsmålene for timen, så du kan gå hjem med en god følelse i kroppen etter å ha fått de svarene du trenger for å senke skuldrene.

Masse, masse lykke til videre da :)
Jordmor Ragna.
 
Back
Topp