overnatting

• Trådstarter Trådstarter arielle_25
  • Opprettet Opprettet
A

arielle_25

Guest
Svigers maser om å få passe over natten, jeg føler meg ikke klar for dette. Når blir man klar for det. Føler heller ikke at jeg kjenner de noe godt. hun er 9 mnd nå, når ble dere klare for å overlate babyen til noen andre enn foreldrene deres[&:]

jeg synes 9mnd er en fin alder og prøve på overnatting jeg... men bare til min familie[8D]...

Småen min har sovet hos mine foreldre en gang og han sov mye finere der en her hjemme

grit å være sammen som kjærester og ikke bare foreldre

ORIGINAL: nancy drew

jeg synes 9mnd er en fin alder og prøve på overnatting jeg... men bare til min familie[8D]...

Småen min har sovet hos mine foreldre en gang og han sov mye finere der en her hjemme

Min mor har passet engang, og det syns jeg ikke var noe problem. Men merker jeg vegrer meg for at hun skal være hos svigermor, så hvor lenge kan jeg utsette dette. Jeg har sagt til sambo at jeg vil vente til hun spør om det selv. Er dette helt urimelig

ORIGINAL: New User

ORIGINAL: arielle_25

ORIGINAL: nancy drew

Min mor har passet engang, og det syns jeg ikke var noe problem. Men merker jeg vegrer meg for at hun skal være hos svigermor, så hvor lenge kan jeg utsette dette. Jeg har sagt til sambo at jeg vil vente til hun spør om det selv. Er dette helt urimelig

hvorfor vil du ikke ha kidden hos svigermor?

mest pga av at hun ikke liker meg, pluss at hun bare har ett soverom og blir veldig urolig for jeg vet at hun kommer til å legge hun i sengen sin. uansett om jeg hadde gitt beskjed om at hun skal ligge i egen seng. så hadde hun bare ikke fortalt meg om det[:@][:'(]

Snuppa sov borte første gang da hun var 2 mndr!

jeg har sagt at det er null sjangs for at svigers noengang får han på overnatting... stoler ikke på henne, det gjør heller ikke sambo... 

Min førstemann var vel ikke mer enn 3-4 mnd, husker det var driiitvanskelig, men han varr hos søstra mi som jeg stoler fult og helt på[:D]
Men det var også veldig deilig og komme hjem igjeen til gulle mitt da[;)]

Men dette er nok ikke noe fastisvar på, fordi vi er så forskjellig... du finner nok ut av det når du er klar, men jeg bare nyter det om jeg kan få en dag fri og bare være med mannen min og være oss to igjen lissom... (ikke misforstå meg, jeg er såklart overlykkelig over og ha fått barn, men kjærligheten må også pleies[&:][;)])

jeg hadde snuppa på overnatting første gang for en uke siden, hun er 9 mnd. da sov hun hos mine foreldre. di er di eneste jeg hadde latt henne sove hos nå ,for dem kjenner hun godt og er trygg på.

svigers kjenner henne ikke like godt og omvendt, så der venter vi en gooood stund med overnatting....[;)]

Prøvde overnatting en natt første gang da han var rundt 1 år, og det var hos oldemoren sin som han er veldig trygg på. Gikk veldig greit det altså. Det verste er å levere han fra seg, så går det som regel veldig bra, syns jeg. Syns fortsatt det er vanskelig å levere han fra meg, og han er snart 3 år. Har barnevakt ganske sjeldent ja[;)] Det er vel bare å hoppe i det, for etter min erfaring så blir det ikke noe lettere med tida om man ønsker å ha barnefri en gang i blant.

da sier du bare nei.
jenta vår er 13 mnd og skal IKKE på overnatting på lenge lenge enda.
di klarer garantert ikke holde rutinene og hun er ikke så trygg på di.
di har heller ikke fått passet henne om dagen.

Gullet mitt sov over hos mamma første gang for to uker siden. Han ble 9 mnd i går [:)]

ORIGINAL: *Kristinmor*

Vettu ka!

Mine svigers maser også heeeeele tiden, eller de tør ikke til meg, men snakker om det når eg er der eller til anders.. snakker heeeele tiden om den reisesengen han skal få sove , men ikke til meg.. det tør de ikke!

men eg skjønner ikke hvorfor de absolutt vil ha han på overnatting! de kan få ha han om dagen, hva er det som er så gøyt med han når han sover fra halv 7 til 7 neste morning???? de kommer til å kødde med rutinene våre, det vet eg.. vugge han i armene sine i søvn og kose mose. og la han få all viljen sin.. gir han mat om natten hvis han ikke sover og driver på!

eg liker å ha kontroll på MIN unge! de skal få passe han ja, men kun hvis vi skal noe! skjønner ikke vitsen med å bare sende han vekk så liten. de vil jo se han myyye jo eldre han blir...

sorry hvis eg virker sur, men meg og svigers har en laaang historie bak oss...derfor heftig engasjert..

tror meg og deg har samme svigers[:@]

ORIGINAL: *Vindrua*

samme her[:)]men hun var ca 6 månder når hun sov hos svigers første gang

Eldste var vel kanskje 3-4 mndr første gangen han sov borte.. husker ikke helt, det er jo noen år siden nå. Men vi hadde barnevakt hjemme hos oss når han var 1 mnd ca.

Minsten sov nok ikke borte før han var 6 mndr gammel.

Når våre unger sov borte så var det alltid hos svigerforeldrene mine.. rett og slett for at mine foreldre bor 160 mil unna oss, så det er ikke bare bare å få det til :) Klart mamma og pappa passer jo ungene når vi er der og vi skal ut på noe (har mesteparten av mine venner der nede). De har også overnattet hos pappa og samboern hans flere ganger når vi har vært på ferie der (feks i fjor, da var ungene igjen på min hjemplass mens jeg og gubben dro til København noen dager).

ORIGINAL: lille olle bolle

ORIGINAL: *Vindrua*

samme her[:)]men hun var ca 6 månder når hun sov hos svigers første gang

Første gang hos svigers var hun 3 mndr. Stoler like mye på de som mine egne foreldre:) Vi alle vil jo bare snuppa sitt beste.. Så jeg skrev en lapp til de om rutinene hennes osv..

Vist du lar dine foreldre passe ungen så syns eg nå du bør la svigermor få lov og. Så lenge da ikkje e nåko spesielt du meine svigermor gjere, så ikkje e bra for ungen!

Svigermora di har vel klart å oppdratt unger hu og tenker eg [;)]

Kan sjå for meg at svigermora di føler seg litt utafor om du lar andre ha ungen på overnatting og ikkje henna. Har du ikkje ungen på overnatting hos andre, så skjønna eg deg meir [:)]

din unge, du bestemmer. kan de ikke få han tidlig om morgenen, og du kan hente ham om kvelden. samme om han sover der vel, er hu så gira på å få seg en våkennatt?(om han skulle våkne da) nei hu bør snurpe igjen til du er klar for det. egoistiske kjerring"
(hehe gravid og full i hormoner ja...)

Back
Topp