Overnatting Kristiansand

linko

Forumet er livet
Jeg har begynt å tenkt litt på sommerferie, og har planer om å besøke dyreparken[:)].

Så er det noen som kan gi meg noen tips om bra overnattingssteder?

Hotell eller campingplass?

Av campingplass så anbefaler jeg Hamresanden camping, er kort vei til dyreparken, shoppingsenter og ca.10min kjøring så er du i sentrum av byen.

Hoteller så er det flere, Ernst er det mange som velger pga parkeringsmuligheter (egen kjeller, eller noe slikt). Caledonien er er bra hotell.
Er også et hotell rett ved dyreparken (barnas hotell).

ORIGINAL: Sorland

Av campingplass så anbefaler jeg Hamresanden camping, er kort vei til dyreparken, shoppingsenter og ca.10min kjøring så er du i sentrum av byen.

Hoteller så er det flere, Ernst er det mange som velger pga parkeringsmuligheter (egen kjeller, eller noe slikt). Caledonien er er bra hotell.

Takk for tips[:)]
Regner med det blir hytte på en campingplass. Da skal jeg sjekke ut Hamresanden camping[:)].

Flere tips tas imot med stor takk.[:)]

Babyensmamma mener jeg å huske leide hytte der ifjor, kan jo høre med henne om hvordan hyttene og selve plassen var.
Campingen ligger ved en av norges beste badestrender [;)]

Vi leide leiligheten til ei som skulle reise bort ei ukestid i fjor. Kjempe fornøyd og bare 5000 for ei uke [:)]

Enig med deg sorland!! Hamresanden er en utrolig fin plass, med strand i tillegg :) Nydelig!

Hamresand vurderte vi også og kommer nok til å dra dit en sommer. I fjor var ikke OS så gammel at det var egentlig ett fett hvor vi bodde, men hadde nok vært supert for han andre som var 4 år [:)]

Vi bodde på Yess hotell midt i sentrum i sommer...Men neste gang skal jeg leie hytte!!! 4 stk på et lite hotellrom var ikke særlig morsomt[&:] Måtte jo legge meg kl ni om kvelden jo,ingen av mine barn som skal sove med lyset på[8D]

Haha....Jeg satt på dolokket å leste Se&Hør før jeg køya[:D]

Så skal vi dit igjen,blir det hytte med mulighet til å kunne sitte utenfor på en varm sommerkveld[:)]

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Kan være lurt å bestille i god tid i forveien. Blir fort fullt etterhvert. Hamresanden er jo veldig kjent også da. [:)]

Det var det jeg tenkte på og, så derfor jeg har begynt å planlegge alt, greit å sikre seg en plass der enn vil være[:)]

Bestilte på Hamresanden igår[:)]

ORIGINAL: linko

....håper været er på sin beste side når dere er her nede da.

Hadde vært koselig å kunne treffes [;)]

ORIGINAL: linko

....håper været er på sin beste side når dere er her nede da.

Hadde vært koselig å kunne treffes [;)]

Skal være der fra fredag til mandag så mulig vi kan få til å treffes[:)] Hadde vært koselig å hilse på dere[:)]

Back
Topp