Overnatting hunderfossen :) Erfaringer?

gutt09jente11

Forumet er livet
2 voksne og 3 barn (5,4 og 9 mndr).

Hva er best?

Helst ikke hotellrom.. Vil ha litt standard, men ikke luksus.
3 netter..

greit å tenke på sommerferie i slapsværet her :P

Hytte på Hunderfossen camping☺

Hva med hytter er litt usikker på campingen ved hunderfossen om den har hytter går ann å sjekkevdet gutt09jente11 ellers mulig det er noe leiligheter til leie også

Nærmeste er jo hunderfossen camping.
annet enn det så er det jo en drøss av campingplasser i en 30 minutters radius.

var på hunderfossen camping for 6år sida. bestill tidlig er mitt tips. når jeg ringte var det kun en hytte uten bad ledig.. var bare meg og 2åringen min så gikk fint, men litt tungvint med fellesdusj.. og så ta med mat drikke inn på hytta/hotellrommet og drikke inn på parken. kosta 35kr for en flaske brus eller vann der :p og spisestedet på campingen var kun buffe og det kosta 350kr pr person, tror det var gratis for barn under 3 eller noe sånt.. ;) kan være en forandring nå selvfølgelig er lenge siden jeg var der :)

Har sovet i hytte på rustberg (vinter). Koselige hytter med alt man trenger :)

For snart 3 år siden var vi også i hafjell, men var langt oppi gokk :p nydelige leiligheter, men litt for tungvindt å kjøre så langt..

Hyttene i Hafjell ligger bare ti min unna Hunderfossen da, med bil. Jeg syntes det var helt supert! Kvitfjell derimot,det ligger en halvtimes kjøring unna,DET syntes jeg ble tungvint.

Nå har vi funnet oss leilighet med ny standard med to soverom, gåavstand til Lilleputthammer, så da blir det nok der :) må nesten ha to soverom når vi har med oss 3 små =)

Back
Topp