Overnattet pappaen på sykehuset?

Sane

Glad i forumet
Overskriften taler vel for seg. Men overnattet pappaen med dere under hele sykehus oppholdet?

Vi fikk dobbeltrom den natta hu kom, så da dro pappaen hjem rundt 04.00 på natten, de 2 neste nettene fikk vi familierom (sinnsykt deilig) og siste natta måtte pappaen reise hjem.

Nei, men kun siden vi ikke har familie her som kan ha storebror. Men jeg og lillebror lå på et stort familierom:)

Bor ca 15 min unna sykehus men han ble en natt hos meg da vi var igangsatt og ikke visste helt hva som skjedde..så da satt de inn seng til han. Men da lillebror var kommet så reiste han hjem å sov sammen med resten av familien:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Med førstemann var han der 1 natt etter fødseln :) denne gangen var jeg der alene :/ men vi har en sønn på to hjemme da :)

Ja og veldig koselig var det:-)

Vi fikk familierom, så han ble hele den første dagen og natta. (Lillegutt kom på morgenen). Så var jeg der en dag og natt alene før vi dro hjem :)

Bare den første natta, etterpå måtte han hjem til storesøster

Ja her var pappaen her hos meg hele oppholde(mandag-lørdag), vi fikk enerom da :D Takk gud for det for jeg måtte ha hjelp til nesten alt, komme meg opp a senga, ned i senga, opp og ned fra en stol, han henten mat til meg osv osv:)

me fekk familierom og pappaen sov der 3 netter. Sidan me fekk prematur var me på sjukehuset i ei veke.

Back
Topp