Overnatte hos andre

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
hvor gammelt var ditt barn første gang det lå borte hos noen andre? Tenker da på besteforeldre etc..
 
Eldste var 2.5 og Ynsgte var 6 uker. Må legge til at eldste var pga fødsel av nr 2 og nr 2 fordi han er kronisk syk og jeg hadde ikke sovet på 6 uker.
 
Eldste var 9 mnd (kun fordi mannen og jeg skulle i hvert vårt utdrikningslag og måtte ha barnevakt, han passerte 1,5 år før neste gang han sov borte), minste var litt over 2 år første gang.
 
Han har hatt min mor som barnevakt hjemme hos oss tre ganger over et par tre dager, fra han var 2 1/2 år.
Sovet en gang hos besteforeldre, på bryllupsnatta vår, da var han 1 1/2 år.
Vi har lite ressurser i familien i og med at alle bor en flyreise unna oss:sorry:.
 
Hun var over året. Minste er 10 mnd og har ikke sovet borte, og skal ikke heller før han er over året :)
 
Storebror var 15 mnd da han overnattet hos besteforeldre i forbindelse med fødsel. Lillesøster vil være 2 år, igjen i forbindelse med fødsel. Besteforeldre ha vært en del barnevakt utenom det både på dag og kveldstid sånn at de har lagt barna, men da har vi kommet hjem og tatt over.
 
Storebror var litt under året første gang. Lillesøster har enda ikke overnattet noen sted pg heller ingen planer om det, hun blir 8 mnd snart
 
Begge overnattet vel hos besteforeldrene før de var året eller deromkring.

Eldste begynte vel å overnatte hos tante/onkel når han var noen år gammel og hos venner da han gikk i 2.klasse.
Snart 3åringen har kun vært hos besteforeldrene enn så lenge.
 
14 mnd, da sov hun en natt hos foreldrene mine. Det gikk kjempefint ❤
 
Eldste lå borte da han var 7-8 mnd hos besteforeldre. Hadde barnevakt hjemme en natt da han var 3 mnd. Nr 2 lå borte alene første gang da han var i underkant av 2 år. Var visst litt mer knipen med nr 2.... :angelic::angelic:
 
Back
Topp