Overmadrass og madrassbeskytter

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Jeg kommer til å kjøpe overmadrass til både vuggen og senga, men så lurer jeg på om jeg kanskje skulle kjøpt en til vogna å? Er dette nødvendig? Jeg tenker at overmadrassen er lettere å vaske enn selve madrassen hvis det skulle bli noeb uhell.

Å så i forhold til madrassbeskytter. Er dette noe man burde ha i både vogn, vugge og seng? Er billige like bra som dyre, eller betaler man for kvalitet som med så mye annet? Og er det egentlig forskjell på madrassbeskytter og tisselaken??

Førstegangs her, så ikke alt jeg blir klok på;)

Vi har tisselaken fra ikea i sprinkelsenga, ellers har vi ikke brukt noe. Tenker det er unødvendig i vogn, jeg ville ikke brukt mye penger på sånt.

Vi har sausekokk både i seng og vogn. Har aldri vært noe problem. Spesielt i vogna er barnet veldig godt påkledd ofte, og skulle det skje en lekkasje vil den ofte være godt innpakket i klær. Hvis man er redd for gulping, så kan man legge en flanellsklut under hodet.

Synes det blir unødvendig dyrt for deg hvis du handler inn alt det der, for mest sannsynlig har du ikke noe behov for det i det hele tatt :)

Jeg bruker bare madrassbeskytter, syns tisselaken blir så klamt. Jeg kjøpte en billig en på jysk, fungerer helt supert.

Back
Topp