Overmadrass fra Ikea

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Vi må kjøpe en ny Overmadrass til sengen vår, men bohus og living skal ha mellom 5 - 6000 pluss for en brukenes overmadrass mens Ikea sin dyreste koster 3000.... noen som har erfaring med ikea sine?

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Veldig fornøyde med både rammemadrass, overmadrass og masrassbeskytter derfra vi :-) men er veldig mange typer, så man får bare gå og prøve for å finne ut hvilken man liker best :)

Nå vet jeg ikke hva kriteriene deres er, men Skeidar har mange til rimelig pris, fra 995,- og oppover for 180cm seng :) Kjøpte selv en der på tilbud til omlag 1500,- og den holder i massevis.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Må ha en som holder fasongen og ikke for hard eller for myk :p

Vi må kjøpe en ny Overmadrass til sengen vår, men bohus og living skal ha mellom 5 - 6000 pluss for en brukenes overmadrass mens Ikea sin dyreste koster 3000.... noen som har erfaring med ikea sine?

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡
Jysk har også greit utvalg uten at det koster skjorta

❤Termin med prinsen 10 juli❤

Kjøpte nettopp en veldig god enfra Fagmøbler til ca 2500,- :)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Vi har Tafjord (?) fra IKEA. Fy faen. Det er det beste kjøpet jeg noen gang har gjort i hele mitt liv! Den er så sinnsykt god!

<3 27. juli <3

Vi har tafjord fra IKEA. Aldri i mitt liv hatt en så god seng!!! Aldri vært så lite plaget med bekkenløsning under graviditet og aldri sovet så godt (-hvis man ser bort fra generelt dårlig nattesøvn under graviditet).

Denne senga gjør meg så lykkelig som en seng kan gjøre meg ;)

Sambo nektet å kjøpe fra Ikea.....! Raring. Så det ble en fra bohus. Leveringstid 2-3 uker :BangHead

Back
Topp