Overlykkelig❤️

IdaChristinel

Glad i forumet
Nå har jeg akkurat kommet hjem fra ultralyd og klarer ikke slutte å smile[emoji2]

Rart hvordan man aldri bli vandt med å se den lille akrobaten på skjermen! Like spesielt hver gang[emoji173]️

Fikk bekreftet at terminen min stemmer bra og at det er en frisk og rask baby som gjemmer seg i magen![emoji173]️

Fikk også vite at magefølelsen min var helt feil denne gangen! Vi venter en liten jente til [emoji178] Jeg var helt sikker på gutt, men hun var ikke i tvil, dette er en jente![emoji2][emoji178]

Måtte bare få ut gleden min! [emoji2] Flere i familien som ikke vil vite hva vi får denne gangen, så må prøve å ikke forsnakke meg[emoji23]

fba4083c8ee076b7e3ce78795503bc29.jpg

Gratulerer så mye! [emoji169] Dette er mitt første svangerskap og merker at jeg har svevet de gangene jeg har kommet ut fra en ultralydtime[emoji7] Hehe. Her var jeg heeelt sikker på at det var jente, men det var visst en liten prins som lå i magen min[emoji7][emoji170]

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra ultralyd og klarer ikke slutte å smile[emoji2]

Rart hvordan man aldri bli vandt med å se den lille akrobaten på skjermen! Like spesielt hver gang[emoji173]️

Fikk bekreftet at terminen min stemmer bra og at det er en frisk og rask baby som gjemmer seg i magen![emoji173]️

Fikk også vite at magefølelsen min var helt feil denne gangen! Vi venter en liten jente til [emoji178] Jeg var helt sikker på gutt, men hun var ikke i tvil, dette er en jente![emoji2][emoji178]

Måtte bare få ut gleden min! [emoji2] Flere i familien som ikke vil vite hva vi får denne gangen, så må prøve å ikke forsnakke meg[emoji23]

Hvor langt er du på vei?

Gratulerer så mye! [emoji169] Dette er mitt første svangerskap og merker at jeg har svevet de gangene jeg har kommet ut fra en ultralydtime[emoji7] Hehe. Her var jeg heeelt sikker på at det var jente, men det var visst en liten prins som lå i magen min[emoji7][emoji170]

Ja, det er en helt herlig følelse og noe man aldri blir vandt med tror jeg[emoji7]
Takk, og gratulerer så mye til deg også[emoji173]️

Så herlig! Gratulerer så mye ♡♡♡

Gratulerer! [emoji173]️ Så koselig og så deilig å vite at alt står bra til [emoji4] begynner å glede meg til min neste ultralyd nå, om 2 uker (er da 13+4). Håper hun kan se kjønn!

Gratulerer! [emoji173]️ Så koselig og så deilig å vite at alt står bra til [emoji4] begynner å glede meg til min neste ultralyd nå, om 2 uker (er da 13+4). Håper hun kan se kjønn!

Ja, helt fantastisk![emoji4] Bare å glede seg[emoji4] Alltid morsomt om de klarer det, så krysser fingrene for at du får vite det[emoji4]

Trodde ikke de kunne se kjønn så tidlig o.0
Gratulerer såååå mye. Er så utrolig spent på min ul. Er verre denne gangen en noen av de andre.

Hun jeg gikk til er veldig flink til å se kjønn tidlig og hadde rett med forrige også :-) På forhånd sa hun at hun ikke kunne garantere at hun ser det så tidlig, men her var hun sikker:-) men det hjelper at babyen ligger riktig for å kunne se det :-) på venninnen min kunne hun ikke garantere pga liggestillingen til babyen :-)

Takk [emoji2]
Går nok kjempe bra[emoji4] når skal du på ul? Spesiell årsak til at du gruer deg mer denne gangen enn tidligere?
Krysser hvertfall fingrene for at du får se en frisk og rask baby[emoji7]

Back
Topp