Overlock hjelp

Nøste77

Gift med forumet
Jeg vil muligens kanskje håper jeg snart skaffe meg en overlock
Men jeg får aldri bestemt meg...
Er det noen her som har prøvd begge disse og som vil komme med si mening?

Pr. stk 4.495,00

Synes du det er vanskelig å legge opp skjørt eller sy i strekkstoffer? Ikke nå lenger med den nye Elna 664! Og hvor enkelt det gjøres.

Både klipping, opplegg og sammensying i en og samme operasjon. Og ingen løse tråder av stoff som rakner. Og den er der for deg når du ønsker å sy sammen stoffer også. Helt uten problemer.

Livet kan være så herlig!

Tekniske egenskaper

• Hurtigvelger for rullefald
  • Selvtræende nedre griper
  • Maksimum sømhastighet på 1300 sting/min
  • Fargekodet træing
  • Kniv
  • Justerbart trykkfotpress
  • Hurtigfeste av trykkfot
  • Teleskopisk trådantenne
  • Elektronisk fotpedal
  • Eksklusiv Elna tilbehørsboks
  • Støvdeksel

Sømmer

• Antall tråder : 4/3
  • Sikkerhetssøm 4-tråders
  • Strekksøm
  • Rynking 4-tråders
  • Bred 3-tråders søm
  • Overlock 3-tråders
  • Smal kant 3-tråders
  • Rullekant 3-tråders
  • Flatlock 3-tråders

Janome My Lock 644D

Overlock maskin som gir deg det perfekte, profesjonelle resultatet på saumarbeidet.  Maskina syr, skjer klyppekanten og kastar over i ein operasjon, akkurat som på all ferdigkonfeksjon.  Syr vanleg overlock, flatlock, rynking, rullorsaum (faldekant), usynleg opplegg, trikot- og lappeteknikksaum.  Maskina er enkel i bruk med hurtigtreings finessar og ekstra høgt syfotlyft.  Utvendig justering av både stinglengde og differensial, og justerbar skjerebreidde, gir perfekte saumar i alle typer stoff.  Du kan sy med både 2, 3 og 4 tråder.  Nedfellbar justerbar kniv.  Einhånds trådkuttar.  Blir levert med div. utstyr, instruksjonsvideo og norsk instruksjonsbok.  5 års garanti 

Veil. pris kr 4.895,-   (kjøpt enkeltvis) 

jeg har 644d og er kjempefornøyd. hatt min 1 års tid,aldri hatt problemer med den. Men jeg har aldri prøvd noen andre typer overlock, så jeg har ingenting å sammenligne med da=)

Tusen takk for svar
Er det noen andre og som har erfaringer å dele med meg?

Back
Topp