overgitt!!

camillajenta86

Gift med forumet
har en fastlege nå som er helt på jordet.
ho er rett og slett iskaldt, og kommer med de dummeste uttalelsene ever!
kommer rett og slett ikke overens med ho i det hele tatt!

skulle da ringe nå å prøve å få bytta til en annen lege.
men selvfølgelig så får jeg ikke pratet med legen sjøl, men med kontorkjærringa[:'(]
ho sa at jeg måtte ringe fastlege ordninga, men ho trodde han hadde full liste nå.
oki så rinte jeg fastlegekontoret, men der får jeg beskjed at han har full liste.
han holder til i samme bygg som ho jeg har nå.
men siden han hadde full liste kunne jeg ikke få han[:@]
gunnen til at jeg vil ha han, er fordi jeg vet han er en god lege. og jeg har vært til han et par ganger når han har vært vikar.
min lege som jeg hadde før har flytta, så ho jeg har som lege nå har jeg IKKE valgt selv[:@]
har ikke lyst til en vilt fremmed lege!
ARRRRG for fastlege ordning altså!

sånn godt å få letta trykket litt[8D]
blei litt langt gitt, men takk for at du gadd å lese[:)]

Jeg bytta også lege. Ikke fordi jeg ikke er fornøyd med selve legen, men legekontoret+det er langt å reise...
Så jeg bare lette etter 1 som hadde ledig plass, og fant en dame. Vet jo ikke hvordan hun er, men pytt. Må jo prøve først!
Så hadde jeg vært deg hadde jeg bytta til en anne lege, samme hvem det er. Noen er fornøyde med dèn legen, mens andre er fornøyd med dèn legen.[;)]

ORIGINAL: Momaikokenon

Jeg liker fastlege ordningen jeg. Jeg byttet lege omtrent rundt da jeg fant ut at jeg var gravid.....Hun hører til i en annen kommune også, nabokommunen. Er kjempefornøyd. Ei ganske ung, med myyyye kunnskap!!!!

Hvor??????? [8D] Du er fra Rogaland, sant?

ORIGINAL: Grete71

Jeg liker fastlege ordningen jeg. Jeg byttet lege omtrent rundt da jeg fant ut at jeg var gravid.....Hun hører til i en annen kommune også, nabokommunen. Er kjempefornøyd. Ei ganske ung, med myyyye kunnskap!!!!

Bryne legesenter

Jeg bytta også dit! Hva var det nå hun het... Line Frost Fadnes. hadde det på en lapp her.. Ikke vært hos henne enda. Siden hun hadde en del ledige plasser, regner jeg med at hun er nokså "ny" og ikke har fått opparbeida seg en "kundemasse" enda.[;)]

ja jeg burde jo absolutt bytte, men er så skeptisk til å bytte til ei/en som jeg ikke har gått til[8|]
men skal høre litt med de jeg kjenner hvilken lege de har[:)]

Bryne legesenter

Jeg bytta også dit! Hva var det nå hun het... Line Frost Fadnes. hadde det på en lapp her.. Ikke vært hos henne enda. Siden hun hadde en del ledige plasser, regner jeg med at hun er nokså "ny" og ikke har fått opparbeida seg en "kundemasse" enda.[;)]

ååÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Gled deg!!!!! Det er hun jeg har!!!! Hun er helt TOPP!!!!!!!! Jeg har lyst å gi henne en stor klem hver gang jeg er der. !!!! Hun tar ting på alvor og UTROLIG lett å snakke med!!!!!!!! Hun kommer du til å like!!!!!

Wiiiiiii så bra!!!!!!! [:D] Hun jeg hadde gjennom forrige svangerskap var også flink, men litt "tung". Hun var vel på min alder, så ganske ung. [8D][:D] Hun nølte liksom ikke med å ringe til vakthavende GU på sykehuset da jeg var hos henne og ikke hadde sovet hele natta pga smerter... Var ikke noe "sikkert helt ufarlig, ikke bekymre deg". Føler kanskje at de unge er flinkere til å søke kunnskap, liksom. Er det noe de ikke vet, så gjetter de i hvert fall ikke! [:D]

ORIGINAL: camillajenta86

ja jeg burde jo absolutt bytte, men er så skeptisk til å bytte til ei/en som jeg ikke har gått til[8|]

En gang må bli den første med ny lege... [;)]

ORIGINAL: camillajenta86

En gang må bli den første med ny lege... [;)]

jepp i know, men hadde så lyst å ha han som jeg vet er flink[8D]
men for undersøke litt, og se.
kjenner jo ikke til noen leger her jeg bor nå, bare der jeg bodde før[:)]
håper bare jeg finner en god lege til slutt[:)]

Bryne legesenter

ååÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Gled deg!!!!! Det er hun jeg har!!!! Hun er helt TOPP!!!!!!!! Jeg har lyst å gi henne en stor klem hver gang jeg er der. !!!! Hun tar ting på alvor og UTROLIG lett å snakke med!!!!!!!! Hun kommer du til å like!!!!!

Wiiiiiii så bra!!!!!!! [:D] Hun jeg hadde gjennom forrige svangerskap var også flink, men litt "tung". Hun var vel på min alder, så ganske ung. [8D][:D] Hun nølte liksom ikke med å ringe til vakthavende GU på sykehuset da jeg var hos henne og ikke hadde sovet hele natta pga smerter... Var ikke noe "sikkert helt ufarlig, ikke bekymre deg". Føler kanskje at de unge er flinkere til å søke kunnskap, liksom. Er det noe de ikke vet, så gjetter de i hvert fall ikke! [:D]

Nettopp!!!!! De er ikke som de gammle inngrodde kontorrottene som har vært der 30 år for lenge. Hahaha...... Nei, helt seriøst..... HUN ER ET KUPP!!!!! Og det med kundemassen.......jeg har vervet hele vennegjengen + familien min over til henne og alle er fornøyd med henne. Så du må bare verve i vei!!!! Hahaha....

Ja men da har hun jo snart fullt da... [8D]

Daaah! Og min og Vetle sin.. [:D]

ORIGINAL: happymum83

hvis du går inn på www.nav.no kan du gå inn på "bytte fastlege".
da får du en oversikt over alle legekontorene og velger det du vil og får også en oversikt over alle legene og hvor mange plasser de har ledig..veldig lettvint[;)]

ja har vært der inne å kikket, men skal inn igjen i kikke[;)]

det enkelste når du vill bytte er å logge deg inn her https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/innbyggersok.do
Så kan du ser hvem du kan bytte til og gjør det selv. Jeg har selv byttet fastlegen foir noen dager siden

ja vært der inne nå i mikket litt.
har vert der en gang før også.
men er jo så vanskelig å bare bytte lege uten å vite NOE om legen[8|]
lurte på om jeg skulle bare hoppe i det, og ta den legen som ligge ikke så langt fra her jeg bor.
er ei dame, mere vet jeg ikke hehe[:D]
men skulle jeg bomme totalt, kan jeg jo bare bytte igjen[:)]
tenke, tenke , tenke[:D]

Ja da kan du jo bare bytte igjen... [;)]

ja noe må jeg i alle fall gjøre, men tror jeg skal bare gå til jordmor denne gangen.
i steden for annenhver jordmor-lege. så vist jeg ikke får bytta enda er det lissom ikke krise.
da er jeg ikke så ofte hos hespetreet[8D]

Back
Topp