Overgangsstønad og dagpenger

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Lenge siden jeg har vært her inne no..
men har fått innvilget overgangsstønad og har begynt igjen på dagpengene mine..
noen som vet hvordan dette funker?
Blir jeg trekt noe fra dagpengene mine når jeg får dette?

er så dårlig på dette, har prøvd og lese på nav ble ble ikke mye klokere :hilarious:

Og det står og at jeg har fått innvilget fra 1 mars, er det utbetaling etterskuddsvis ? Asså mars får jeg utbetalt i april?
 
Last edited:
Det er omvendt. Du blir trekt i overgangsstønad hvis du tjener mer enn så og så mye mener jeg. Mener det var snakk om noe sånt fra de jeg kjenner som har gått på det.
 
Det er omvendt. Du blir trekt i overgangsstønad hvis du tjener mer enn så og så mye mener jeg. Mener det var snakk om noe sånt fra de jeg kjenner som har gått på det.
Vil det si jeg får overgangsstønad pluss dagpenger/lønn?
 
Du blir trekt i overgangsstønad om du samlet tjener over en hvis sum. Dette står på nav sine sider hvor mye du blir trekt og hva grensa er. Noen år siden jeg hadde begge deler så husker ikke satsene nå og de har sikkert forandret seg siden da.
 
Du blir trekt i overgangsstønad om du samlet tjener over en hvis sum. Dette står på nav sine sider hvor mye du blir trekt og hva grensa er. Noen år siden jeg hadde begge deler så husker ikke satsene nå og de har sikkert forandret seg siden da.
Blir der bet ut for mars mnd den 20 april? Siden jeg har fått innvilget det fra 1 mars da?
 
Hvilke utbetalingsdatoer de har nå vet jeg ikke. Det står på nav sine sider og i vedtaket ditt.
20 er utbet. Men får ikke for 2 mnd liksom i april mener jeg :hilarious:
 
Back
Topp