Overgang til sportsdel

Ønskemamma87

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Vi har emmaljunga Edge duo og lillemann på 4 mnd begynner å få veldig liten plass i vognbagen. Det er rett før de små føttene stanger borti bakenden og det begynner å bli bli trangt.

Når kan man bytte til sportsdelene? :O
 
Edge duo her også, nå har gutten begynt å trekke opp beina og det ble plutselig bedre plass. Kanskje når ungen sitter?
 
Ser så ubehagelig ut for han,men han sitter jo ikke enda,så må vel dra ut tida litt til :/
 
Med førstemann byttet vi når han klarte å sette seg ordentlig opp selv, da var han 8 måneder:) Tror det blir rundt det samme nå også. Men så har ikke jeg særlig store barn, kan hende det hadde blitt tidligere om de fikk dårlig plass.
 
Vi skal bytte ved 4 mnd ca. Er vektbegrensning på 9kg på bagvogn og mini er ca 9kg nå :) kommer til å bruke bagen litt lengre likevel, men snart er også lengden oppbrukt...
 
Samme her med stokke trailz...!
Hvor lang er babyen? :) Har også Trailz. Det er jo en del polstring (nyfødtinnlegg ;o) i den sportsdelen og har lest at den kan brukes fra ganske tidlig alder! Må være i England at den brukes fra nyfødtalder. xD
 
Hvor lang er babyen? :) Har også Trailz. Det er jo en del polstring (nyfødtinnlegg ;o) i den sportsdelen og har lest at den kan brukes fra ganske tidlig alder! Må være i England at den brukes fra nyfødtalder. xD
Var 63 for en par uker siden, men ser at det krymper fort med plass i bagen [emoji23]
 
Har enda masse plass i min trailz pluss voksipose, og min kar var 62 cm på 3 mnd kontrolln. Vet ikke hva han er nå, når han er 4 1/2 mnd. Har kjøpt inn sportsdelen og gleder meg til å ta den i bruk til våren:)
 
Har enda masse plass i min trailz pluss voksipose, og min kar var 62 cm på 3 mnd kontrolln. Vet ikke hva han er nå, når han er 4 1/2 mnd. Har kjøpt inn sportsdelen og gleder meg til å ta den i bruk til våren:)
Kan være det virker lite siden han nekter å ligge med hendene annet enn rett opp på sidn av huet, romstor type [emoji23] og så kåler han mye rundt om han er våken, og vil ikke ligge, så vi må vel over på sportsdelen etterhvert [emoji4]
 
Min å er straks for stor for emmaljunga baggdelen! Og om den har vektbegrensing på 9 kg, så er det bare 1 kg til.. ingen som har sett noe fra leverandøren?
 
Sniker litt. Til dere som har emmaljunga kan dere nok bytte når dere vil. For emmaljungaen er jo helt flat så de kan ligge helt flatt. Har man stormtrekket eller vognpose så blir det ganske lunt der også
I de andre er jeg mer usikker siden jeg ikke har erfaring selv. Og siden de ergonomiske setene gjør at de ikke blir liggende helt flatt (selv om ryggen er flat) og jeg synes selv de virker mer åpne enn emmaljungaen.
 
Back
Topp