Overgang til sportsdel?

snart3gull2015

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Hei, sniker fra april -16 med et spørsmål:
Når bytta dere over fra bagdel til sportsvogn? Jeg har babyjogger city elite, og snuppa er i prinsippet ikke for lang for bagen ennå. Saken er at hu setter seg opp i den, så jeg føler meg ikke helt trygg.. Er usikker på hvor åpen sportsdelen er? Noen erfaringer/tips/råd?
 
Har ennå ikke bytta. Hun er lita for alderen og liker å sitte oppreist, men bruker bagvogna som sovevogn. Har en diger pose oppi så hun har ikke sjans å snu seg eller reise seg. Har annen vogn (ligner babyjogger) så hun kan sitte i. Har dog ikke pose som passer til den ennå, så den brukes kun som sentertrille og korte turer ut. Den har seler. Men du kan jo også ha seler i bagen - skulle jeg tro. Er mulig på bagen her hvertfall.

Men er vel tid for store varme poser nå, så tror ikke sportsdelen vil føles så svær.
 
Når hu var 4 mnd, for hu nekta å ligge i baggen lengre. Men du får jo kjøpt seler så du kan bruke den om hun fortsatt liker seg i baggen :)
 
M de to første V 4 mnds alder. Men de var store robuste gutter :p m jenta nå byttet vi V 6 mndrs alder. Ingen av mine som har hatt lyst til å ligge i baggen annet enn når de var helt helt små
 
Ved 6 mnds alder. Da kavet hun seg opp i bagen og ble liggende med hodet på snei.
 
Hei, sniker fra april -16 med et spørsmål:
Når bytta dere over fra bagdel til sportsvogn? Jeg har babyjogger city elite, og snuppa er i prinsippet ikke for lang for bagen ennå. Saken er at hu setter seg opp i den, så jeg føler meg ikke helt trygg.. Er usikker på hvor åpen sportsdelen er? Noen erfaringer/tips/råd?

Bare kjøp en sele da vel. :) Sportsdelene er ofte veldig mye mindre lune, og veldig mye mer romslige.
 
4 mnd. Ble et helt annet barn å ha med på tur da. Hatet baggen sin.
 
Back
Topp