Overgang til ny og lettere vogn?

Frkn

Forelsket i forumet
Hei!

Vi har nå britax smile 2 og er fornøyd med den. Syntes den begynner å bli litt keitete å ta med seg, hver dag må vi presse den inn i bilen...

Vi vurderer å kjøpe en ny vogn som er lettere å slå sammen.

Vurderer citi mini GT. Noen som har erfaringer å dele? Bør jeg ha den som en vogn nr 2, eller bytte godvognen helt ut?..

Småen er 1 år gammel, vurderer bytte nå til våren.

På forhånd takk :)

Vi hatet den. Grunnen er enkel, den har ingen god sittestilling for små barn. Ryggen kan ikke retters helt opp, den er heller ikke en god sovevogn ettersom den ikke har fotbrett[emoji51]

Har ei på 16 mnd nå som sover utmerket i BJ uten fotbrett, og ei som enda sover supert i den vær gang vi er ute og reiser som har passert 3 år. Men det går an og kjøpe løst fotbrett til. Det er bare løst det som sitter på city eliten. Det med ryggen, og sitte stillingen må jeg si meg enig i at er noe som trekker ned, men det har ikke våre noen problem for andre enn meg som har irritert meg. Pga jeg jevnlig føler jeg må sette ungene opp når vi er på lengre turer. Ikke for at de klager, men fordi jeg synes det ser slitsomt ut for ryggen dems. Vi bruker våre BJ-er som reise vogner i ferier. Eller når vi skal ta buss. Er så fint og lege dem enkelt sammen når det er for mange vogner på bussen. City mini, og city mint Gt går mellom setene. Så vi slipper, og stå over busser. Måtte mye det før vi fikk BJ-vogn...

Baby jogger city mini GT er en helt fantastisk von som jeg varmt kan anbefale. Vi kjøpte den som vogn nummer 2 da hun var 6 mnd (hadde Simo før det) men siden vi alle elska den fra første stund har vi bare brukt den som eneste vogn. Bruker den fortsatt, hun har akkurat bikka 3 :)

Vi har ikke bil så den vogna har blitt brukt mye hver dag. Si fra om du har noen spørsmål om den, så kan jeg forhåpentligvis svare :)

Uansett, knallgod vogn. Og jeg har inntrykk av at de fleste med babyjogger-vognene (spesielt mini GT og City elite) elsker vognene sine :)

Jenta vår sov kjempegodt i den, vi savna aldri fotbrett. Men om det er viktig kan det kjøpes til den.

Vær obs på at babyjogger er breire enn smile sammenlagt. Vi har brio smile og babyjogger City mine. Av våre vogner så bruker Brio smile minst plass. Har emmajunga og basson også.

Back
Topp