overføring av penger..

Bleiemos

Forumet er livet
I går var jeg innom postbanken å ba de føre over noen penger til en annen konto i en annen bank. Jeg spurte han om hvor lang tid det ville ta, og han sa de ville være på kontoen iløpet av dagen. I dag er de ennå ikke kommet!!! Betyr det at han har tasta inn feil kontonr??

1.mai i dag, så det er nok ingen overføringer i dag.. Enenste måten å få pengene direkte over er å bruke nettbank, og at begge kontoene er i samme bank (så vidt jeg har forstått...). Spørs om han i banken huska på hvilken dato det var i dag, og jeg tviler på at pengene kommer på konto før på mandag.. Men er dem ikke kommet på mandag så hadde jeg kontakta banken for å sjekke at det ikke er overført til feil konto...
krysser fingrene for at det ordner seg![:)]

ORIGINAL: *FrøkenStrøken*

som regel tar det vel 1-2 dager hvis det er fra en bank til en annen bank. kommer nok til mandag

Ja har hørt det kan ta opptil 2 dager. Men jeg var der klokka 10, og begynner bare å lure siden han sa de skulle være på konto innen dagen var omme..[&:]

ORIGINAL: Najila

1.mai i dag, så det er nok ingen overføringer i dag.. Enenste måten å få pengene direkte over er å bruke nettbank, og at begge kontoene er i samme bank (så vidt jeg har forstått...). Spørs om han i banken huska på hvilken dato det var i dag, og jeg tviler på at pengene kommer på konto før på mandag.. Men er dem ikke kommet på mandag så hadde jeg kontakta banken for å sjekke at det ikke er overført til feil konto...

Stemmer dette[:)]

ORIGINAL: Najila

ja okei!!:) Det var jo i går dette her, og han sa de skulle være på konto i går også. Men folk kan ta feil!![:)] Satser på de er der til mandag, hvis ikke får jeg ringe å høre!

en annen bank?
jikk nesten uker for oss å overføre fra sparebanken til en annen bank.
skal egentli aldri ta mer enn 1 uke, men tok nesten 2 uker for oss.

ORIGINAL: lillemy83

nu e jo det hær et par år sia men da overførte svigermor peng fra postbanken til sparebanken.. sku ta en eller 2 daga.... og det tok 4 eller 5....[:@][:@]

ja... å så bruke postbanken generelt å være treg...

Åj såpass ja!![&:] Nei bruker ikke postbanken selv, så jeg aner ikke.. Æsj, men da får vi bare se!:) Ingenting som haster, bare ble litt bekymra..:P Han virka litt "slurvete" han jeg prata med også, så litt derfor..

Back
Topp