Drømmer om ett lite hjerte til❤
Andre møte med forumet
Er det noen som vet om det går ann å overføre fars permisjon til mor når han jobber turnus i nordsjøen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for at du sneik innom☺ Det var en god ide jeg absolutt skal ha i bakhodetSniker fra September.
Mannen min jobber i nordsjøen. Vi har 2 barn og venter vårt tredje. Når min lønna permisjon går ut tar han ut sin permisjon i de ukene han likevel er hjemme. Da får han "dobbelt betalt" i de månedene og jeg går hjemme ulønna til ungen minst er et år med god samvittighet.
Hm.. det var synd Men vi får vel bare finne en god løsningEr dessverre ikke mulig å overføre permisjon bare fordi far har ugunstig arbeid.. Kun hvis han ikke har rettighet på perm, eller er for syk til å ta seg av barnet..
Men han kan ta ut permisjonen i friperiodene sine. Det hjelper på økonomisk i alle fall, og mulig dere kan evt arrangere det slik at du bare jobber redusert//har permisjon uten lønn, og han står for det økonomiske.