overdreven reklame eller den stygge sannhet? *link til VG*

De fleste overvektige vil ikke være det.
De fleste overvektige kan gjøre noe med det.

Det er fakta.

Men virkeligheten er litt mer komplisert enn som så...
Selv er jeg overvektig, og jeg prøver å gjøre noe med det siden det jeg vil aller mest i verden er å bli tynnere. Selv om jeg prøver, så feiler jeg innimellom, men det er bare min skyld, og jeg er litt lei av overvektige som klager.
Greit, det er ikke enkelt å gå ned i vekt, og en liten promille har fysiske forutsetninger som gjør det nesten umulig, men det lar seg gjøre for så å si alle hvis man er beinhard.

Det er min mening, det betyr ikke at jeg diskriminerer eller ser ned på, jeg er jo overvektig selv.

Syns ikke den var feil, det er den stygge sannheten enkelt og greit!

Overvekt fører absolutt ingen ting godt med seg, at det skremmer overvektige gravide er helt greit det..da kanskje de legger bort sjokoladen og tar frem salaten NÅ 

Ingen vil være overvektige, men det betyr ikke at man gjør noe med problemet allikevel!

Det finnes ekstremt få som har en sykdom som gjør at det er 100% umulig å gå ned i vekt, alle kan finne en måte å gjøre det på uansett hvordan man vil vri og vrenge på det.

Selv om man er litt lubben kan man være veltrent og sunn, men ikke uten  å være fysisk aktiv!

Løsa skrev:
Det er jo ikke løgn, så hvorfor ikke?
Kanskje det kan hjelpe noen få og?

sign

Back
Topp