Overbelasta armen:/

3nydeligegutter

Glad i forumet
Da jeg reiste fra sykehuset for snart 2 uker siden fikk jeg streng beskjed av legen at jeg måtte holde armen i ro, og ikke belaste den noe de neste 6 ukene. Eneste jeg fikk lov til å gjøre med armen, var øvelsene jeg fikk av fysioterapauten.

Men å holde armen helt i ro når jeg har 2 små unger, sambo på jobb, husarbeid osv, er ikke det letteste. Så jeg har overbelastet armen kjenner jeg. Har hatt vondt i håndleddet og hele underarmen i dag:/ Har hevet i meg noe smertestillende, men håper armen er bedre i morgen

Huff, ikke bra det nei..... Hva har du gjort armen da? Du kan ikke be mannen om å være hjemme et par dager da, så du får slappet av litt? Sender deg en goood klem, og ønsker deg god bedring[:D]

Be legen sykemelde deg og skrive en ærklering om at ikke du kan ta deg av barn, så kan mannen din ta over permisjonen[;)]

ORIGINAL: lille bølle

Be legen sykemelde deg og skrive en ærklering om at ikke du kan ta deg av barn, så kan mannen din ta over permisjonen[;)]

Jeg har ikke jobb, er hjemmeværende. Men kan jeg få legen til å skrive ærklering på at jeg ikke klarer å ta meg av hus og barn, sånn at sambo kan ta min permisjon forde?

Back
Topp