Overbekymret?

MiaDenPia

Elsker forumet
Da ligger jeg her på sofaen etter 2 saft glasset, gutta er avgårde en tur og bader

Føler å ha kjent redusert bevegelse i hele dag i forhold til de to foregående dagene, men har kjent bevegelse altså

Har spist godt sure oppstøt til tross

I morra skal jeg til sv kontroll hos jm

Klarer ikke la vær å tenke på det store ansvaret jeg har for lille i magen, att det er min jobb å passe på att småen har det bra, og tenk hvis jeg gjør noe feil
Signaltolkning osv

Kommende uke blir muligens også mannen vekke i jobb og jeg kjenner jeg gruer meg, for vanligvis kan han ta ansvar for jr om ettermiddagen

Dvs det er ikke veldig langt borte men langt nok til att pendling blir uaktuelt (får ca 2 timers kjørevei hver vei) så han skal i såfall overnatte på stedet

Noe som betyr att jeg blir alene med jr på 13 både dag og ettermiddag/kveld/natt (som blir kan være veldig krevende til tider da jr har blandt annet adhd)
Han kan være alene hjemme og sånn da, for noen timer, og lager seg mat osv, så jeg kan dra på besøk, ærender osv...

Kan ta meg en halvtimes lur osv men

Blir fort glemte rutiner, bestiklelser og sånt for att jeg ikke orker takle eventuelle feider

Har forsøkt å forklare mannen tidligere,
Men føler ikke jeg når helt inn,

Men når han er hjemme gjør han en fantastisk jobb både med jr og alt annet

Noen andre som føler på samme måte?

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Men det ser ut som att hvis det blir noe så blir det bare to dager og ei overnatting

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Back
Topp