Overbekymra!:p

Linenni

Flørter med forumet
Noe som heter det?:p
Vi har kommet igang med litt sengekos igjen etter fødsel, lillemor er 10 uker i morgen:) Vi bruker kondom, ettersom jeg ikke har somla meg til å fått resept på p-piller igjen enda.. Men jeg er livredd for å bli gravid igjen så fort, men det er da vel så og si umulig med kondom vel?:p De første gangene hadde vi bare kondomer som var litt for trange, så det rulla liksom litt av, men ikke helt av, hang godt på, bare ikke helt innpå.. Sorry for detaljer!:p Men det skal vel mer til enn som så, vel?!
Huff, jeg var kvalm på fredagskvelden, og nå kjenner jeg på den samme kvalmen igjen, og blir selvfølgelig superbekymra!:p

Sent from my iPhone using BV Forum

For å si det sånn. Man merker godt hvis kondomet sprekker. Det sprekker med å revne. Og hvis det hang godt på skaftet (haha) så tror jeg nok du kan føle deg trygg. Men klart, man kan aldri bli 100% sikker. Så uteblir mens så hadde jeg tatt en test. (Hvis du har fått tilbake den d :-)

Sent from my LG-D855 using BV Forum mobile app

For å si det sånn. Man merker godt hvis kondomet sprekker. Det sprekker med å revne. Og hvis det hang godt på skaftet (haha) så tror jeg nok du kan føle deg trygg. Men klart, man kan aldri bli 100% sikker. Så uteblir mens så hadde jeg tatt en test. (Hvis du har fått tilbake den d :-)

Jada, har hatt to normale blødninger, så håper den 3. kommer som bestilt!;) Hvis ikke blir det vel to tette da..haha:p Måte på tett..!:p

Jada, har hatt to normale blødninger, så håper den 3. kommer som bestilt!;) Hvis ikke blir det vel to tette da..haha:p Måte på tett..!:p

13 mnd mellom mine to eldste ;)

13 mnd mellom mine to eldste ;)

Hohooi, var det ikke slitsomt med baby og ny baby samtidig?;D Jeg vil jo gjerne at lillemor skal vokse opp med bror eller søster på noenlunde samme aldersnivå, men ser for meg det må være slitsomt å bli gravid igjen allerede nåå!:p

Nja... Jo. Men det gikk egentlig mye bedre enn jeg forventet. Kjøpte tvillingvogn og det var den beste investeringen jeg gjorde. Nå var lillemor en skikkelig sovebaby. Hun sov de første 4 mnd av livet sitt så storebroren fikk en rolig innføring i storebrorrollen:-) Også begynte han i bhg når hun var 2 1/2 mnd :-)

Nå er de fire og fem og bestevenner (og bitre fiende noen ganger. :p)

Jeg er absolutt ikke klar for en til allerede! :P Ble super bekymret da mensen ikke kom som avtalt, men så ble jeg litt lettet da jeg leste at det er ikke uvanlig at syklusen blir ustabil en god stund etter fødsel. Men er blir det minipillen og kondom :P paranoid??!!

Back
Topp