overasket

Papillon

Elsker forumet
Hvordan gikk navnefesten? Det var sist helg, var det ikke? 

Så koselig med en egen tråd til meg :)
Det var nå sist helg ja og gikk strålende, hadde to kjempefine dager, kan prøve å skrive litt om dagen og legge ut noen bilder litt senere i dag.

Knerten har vært syk siden søndags kveld, (med oppkast) så har ikke hatt tid til annet enn å lese litt her inne, han virker litt bedre i dag, men tør ikke helt tro på det enda for han var bedre mandag og tirsdag på dagen også, men tirsdag kveld begynte han å kaste opp igjen og kastet opp i hele går.

Skal prøve å skrive litt når knøttet sover duppen sin :)

Jaja, ble ikke tid til oppdatering før i dag, men nå har jeg skrevet og lagt ut bilder i den store selskapstråden :)

Nå har jeg lest oppdateringen din, overasket. Så fine bilder! Det virket som en bra navnefest. Vi skal ha om to uker, så jeg går og grubler litt. Da jeg så bildene dine, og så at det stod brus på bordene, så gikk det opp for meg at vi må servere gjestene noe å drikke. Tullete meg har vært så opptatt av å tenke på mat og kaker, at jeg helt har glemt det.

Takk :) var en veldig fin helg og mye mindre stressende enn forrige gang synes jeg :)

Hadde ikke tenkt på drikke jeg heller, men var mine foreldre som stod for middagen så de ordnet med det ;) Selv stod vi for deserten og lunsjen og der husket jeg omsider drikke noen få dager før selskapet, husket te og kaffe, men annen drikke kom jeg ikke til å tenke på før. Er vel lettere å tenke på mat og kaker :D

Lykke til med deres feiring :)

Back
Topp