Overasket

snusmumrik

Forumet er livet
Hvordan er det å ha gullungen hos deg?
Får du gjort noe skolearbeid?? hehe
Håper dere koser dere [:)][:)][:)]

Hiver meg på denne. Håper dere storkoser dere, og at du nyter hvert sekund[:D]

Hei en egen tråd til meg [:D]
Det er selvsagt fantatisk å ha han her Er helt lykkelig
I går og i dag har jeg hatt undervisning på skolen så da har det jo gått greit å fått gjort noe, men har ikke blitt så mye jobbing etter skolen foreløpig, men det går nok greit [;)] I morgen skal jeg på skolen til vanlig tid for å arbeide med et par hjemme-oppgaver, så da blir det noen timer med skolearbeid, før jeg går hjem og koser videre [:D]

Ellers kjenner jeg en forkjølelse lure i kroppen, så skal prøve og komme meg litt tidlig i seng i kveld i håp om å lure den ut igjen, har lite lyst til å bli sengeliggende mens han er her i hvertfall [8|]

Men altså utrolig kjekt å ha han her, han er ikke så fornøyd hvis jeg går ut av døren uten han, men gråter heldigvis bare til døren er lukket [;)] I dag har han vært en tur på skolen i lunsjpausen min og blitt vist frem, litt trøtt og sjenert, men hele tiden med et smil lurende i munnviken og mens jeg spiste sjarmerte han min gode venninne Astrid i senk, goknotten min Også er han en ordentlig kosunge så mamman får massevis av klemmer og kos

Jeg nyter å ha han her og det skal jeg fortsette med hele denne uken, kose kose kose

og takk som spørr [:)][:D]

Høres ut som dere koser dere ja [:)][:)][:)]
Nyt uka [:D]

sååååå herlig!!!!

kan godt komme på besøk jeg også! haha

åå det hørtes koselig ut[:D] kos dere resten av uka[:D][:D]

Det skal vi, nyte uka altså [:D]

OhBaby!
[:D] Her er alle velkomne [:D] litt trangt om plassen hvis alle kommer på en gang, men flatseng fungerer vel ok?

ja,jøss,funker gull!
ORIGINAL: overasket

Det skal vi, nyte uka altså [:D]

OhBaby!
[:D] Her er alle velkomne [:D] litt trangt om plassen hvis alle kommer på en gang, men flatseng fungerer vel ok?

Back
Topp