Overaskelsesturen

snusken

Forumet er livet
Hei alle sammen!

Nå har jeg hatt ferie og har ikke vært her på en stund. Bare så vidt innom noen ganger. Men nå tenkte jeg at jeg måtte innom og fortelle litt om overaskelsesturen fra min kjære og vise noen bilder.

Jeg ble VELDIG OVERASKET...  For turen gikk til.....................................

FÆRØYENE !

Torsdag 6 juli reiste vi til mine kommende svigerforeldre og var der med barna hele dagen. Natt til fredag måtte jeg opp VELDIG TIDLIG... KL. 04.30 reiste vi...

JEG VAR VELDIG SPENNT....

Vi tok ferja fra Sunde til Stord og da var jeg sikker på at vi skulle ligge på hotell i Bergen....
Vi kjørte ut til flyplassen og han sa til meg at han bare skulle hente noe han skulle ha med seg på turen videre som en han jobbet med i Hammerfest hadde lagt igjen på flyplassen....
Jeg tenkte ikke noe på det og var veldig trøtt så jeg sovnet nesten der jeg satt i fremsetet....
Min kjære klarte derfor å lure koffertene ut av bilen og fikk sjekket oss inn på flyet og så kom han igjen og [:D] og la flybilletter og pass i fanget mitt..

DA VÅKNET JEG [;)]

Men jeg trodde først jeg skulle til Island for jeg har nesten ikke hørt om Færøyene og øyer på engelsk ble jo islands så...
Men jeg ble kjempeglad over å få reise til et land jeg aldri har vært i før!!

SAMBOER ER EN SUPERKJÆRESTE

Her kommer noen bilder:

Dette er hotellet vi lå på i hovedstaden Torshavn.                                   Hotellrommet vårt var veldig fint.

Masse flott natur! Hele lørdagen hadde vi leiebil
og da kjørte vi rundt på de to største øyene og
så mye fint.

Nei så koselig da [:D]
Snille han er

Fine bilder og godt du har fått kost deg litt [:D]
Er du fra Sunde???
Har søskenbarn der jeg

ÅÅÅ NÆÆÆÆH det så herlig ut!!!!!!
Du forresten - du bor jammen ikke langt unna meg, du[8|] Vi må få til å møtes en gang[:D]

Jeg er ikke fra Sunde nei. Jeg er fra en liten bygd som heter Sandeid. Det går hurtigbåt fra Stavanger med endestajon i Sandeid så du har kanskje hørt om det?
Men vi leverte barna våre til svigers på torsdagen på feriestedet deres og det er i Dimmelsvik og ikke langt fra Sunde..
Det var derfor vi tok ferja fra Sunde..

Jeg bor ikke så langt unna nei! Har du vært hos Hanne i Haugesund?
Du må si ifra en dag du skal der for det er bare en times kjøretur fra Sandeid.

Så koselig da!!!![;)] Heldige deg!

ORIGINAL: snusken

Jeg bor ikke så langt unna nei! Har du vært hos Hanne i Haugesund?
Du må si ifra en dag du skal der for det er bare en times kjøretur fra Sandeid.

Da sier vi det sånn - du blir med på treff i Haugesund, ja[:D]
Jeg skal vel det om ikke så altfor lenge, håper jeg..
kansje neste gang mannen min er borte?[8|] (om ca en måned fra nå, med andre ord[8|])

Ja det vil jeg [:)] Bare gi beskjed når du kommer innover du så kan vi treffes [:)]
Det blir gøy!!

Ja det vil jeg [:)] Bare gi beskjed når du kommer innover du så kan vi treffes [:)]
Det blir gøy!!

Ja, det hadde vert topp!
Er dessbverre ikke så ofte jeg er i HGSD- har ikke egen bil, og bommen er også dyr[8|]
Men tenker å ta bussen en gang når jeg har fått nyetrilla mi, da[:D]

åååååååååååååååååå   så heldig du er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hi hi  Han elsker å overaske meg og det er noe av det jeg elsker mest ved ham, han er veldig romantisk av seg
Men noen dager så kunne jeg nok lånt ham bort litt ja [;)]

fy søren så heldig du er!!!! [:D][:D][:D]
For en supermann du har funnet deg da!![:D]

Så skikkelig deilig ut der, og kan tenke meg det var kjempedeilig med litt
kjærestetid, bare dere to!![;)]

Sandeid er ikke det mellom Sauda og Haugesund da???[8|][8|]

Ja det var herlig å ha litt kjærestetid sammen!!
Lørdags kveld kledde vi oss fint og gikk ut og spiste en tre retters middag som vi brukte flere timer på [:)] Var kjempefint å bare sitte å nyte god mat og snakke sammen uten tv`n på [:)]
Vi hadde blåskjell i hvitløk til forett, kalv med grønnsaker til hovedrett og en sjokoladedesert som bare var nyyydelig!
Den tok vi bilde av for vi syntes den var så stilig!

Ja det var herlig å ha litt kjærestetid sammen!!
Lørdags kveld kledde vi oss fint og gikk ut og spiste en tre retters middag som vi brukte flere timer på [:)] Var kjempefint å bare sitte å nyte god mat og snakke sammen uten tv`n på [:)]
Vi hadde blåskjell i hvitløk til forett, kalv med grønnsaker til hovedrett og en sjokoladedesert som bare var nyyydelig!
Den tok vi bilde av for vi syntes den var så stilig!

mmmmmmmmmmmm............. det såg godt ut [:D]

ORIGINAL: buster

fy søren så heldig du er!!!! [:D][:D][:D]
For en supermann du har funnet deg da!![:D]

Så skikkelig deilig ut der, og kan tenke meg det var kjempedeilig med litt
kjærestetid, bare dere to!![;)]

Nei, Supermann er min!!![:D][:D][:D][:D][:D]
 Men han høres ikke så værst ut han der mannen til Snusken heller..[;)]

Nå ble jeg godtesyk!!

i min minste lillebror sin konfirmasjon lagde min mellomste lillebror noe som minna litt om det der.. (utseendemessig)
Det var sjokolademousse i en sjokoladeskål - liksom.. skåla som moussen var oppi var en dråpeforma sjokolade-greie.. [8|]

ÅÅÅÅÅ det fikk jeg lyst på nå!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]
(men den broren er i Italia nå og kokkelerer for italienske bisniss-nisser på et hotell [:'(])

Jo det stemmer det [:)]

Åååå....så koselig da!!
Hørtes ut som om dere har fått kosa dere masse...deeeeeilig!![:D]

Nei han er slettes ikke så værst..... [;)] [:D]

Back
Topp