Overanalyserer symptomer

Snokern

Elsker forumet
Hele tiden :p
Har ikke hatt blødninger siden i går heldigvis. Men kjenner hele tiden etter på symptomene. Syns jeg er mindre kvalm, kjenner ikke murringer mer, føler meg ikke like søvnig heller. Håper det er psykisk og at vi finner liv på i onsdag.

Bekymrer meg også over at jeg ikke har ømme pupper denne gangen, det hadde jeg så til de grader forrige gang.

Men vet jo at det samtidig er normalt at symptomer kommer og går og at ingen svangerskap er like. But still....

Beklager at jeg syter litt om dagen, mannen blir litt sliten av meg, og foreløpig vet ingen andre det.

Uansett utfall på onsdag vil sytingen nesten opphøre - det lover jeg :)

det går fint, er det en plass du kan blåse ut så er det her :)
Forstår at du er bekymret, man skulle virkelig sluppet all form for blødning når man er gravid for det skaper så mye uro og usikkerhet.
men på Onsdag så får vi nok en glad mld om at den lille spiren spreller rundt i magen din ;)

det går fint, er det en plass du kan blåse ut så er det her :)
Forstår at du er bekymret, man skulle virkelig sluppet all form for blødning når man er gravid for det skaper så mye uro og usikkerhet.
men på Onsdag så får vi nok en glad mld om at den lille spiren spreller rundt i magen din ;)
Det du sa:p

Back
Topp