Over til stor seng.

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Eldste på 2 år er for lang til sprinkelsengen så vi tenkte å få han til å sove igjen store sengene. Men der vil han bare leke. Han prøver ikke en gang å sove.... tips tas imot

Vi også byttet rundt to års alder, prøvde å forklare hun at vi skulle gå over til stor jente seng og at vi skulle øve på det, og det virket som hun forsto det :) Men vi måtte ha en del tålmodighet og gi det tid, hun gikk sjeldent ut av sengen og ble bare sittende å rope på oss til vi kom :)
L blir hyper og leker og klatrer. Går ut av sengen henter masse leker. Nå han har fylt senga tusler han ut til oss

Oi, han må være stor? :) Eller har dere liten seng? Vi har fra IKEA, og den er 120cm lang. Min er 94 cm så har endel å gå på (2 år og 7 mnd). Ville kanskje byttet sprinkelseng jeg, da, så slipper dere det marerittet med å prøve å få ham til å sove når han bare vil leke, og så heller byttet seng når han virker klar

Ta bort leker
Min byttet til gammel vokseseng da han var 1 år så tio vanlig seng da han var 2

Oi, han må være stor? :) Eller har dere liten seng? Vi har fra IKEA, og den er 120cm lang. Min er 94 cm så har endel å gå på (2 år og 7 mnd). Ville kanskje byttet sprinkelseng jeg, da, så slipper dere det marerittet med å prøve å få ham til å sove når han bare vil leke, og så heller byttet seng når han virker klar
Han er 100 cm 2 år og 6 cm er 110 cm lite å gå på når han ligger som han gjør:p

Back
Topp