Over til noe ant:-)

pompi00

Forelsket i forumet
Litt mye oppmerksomhet på "trollet" nå,noe jeg ikke syntes den personen burde få! Er jo akuratt dette den ønsker,oppmerksomhet!
Så......hva gjør damene i dag da?
Jeg sitter p ser på OTH mens ungene sover! Dagmamma barn og min minst! Blåser så d holder her hjemme,så må ut p se om vognene har blåst over ende til tider! Noe de sef ikke har gjort! Så har jeg en stor bolle med frukt og vanilje saus fra Danmark i fanget! Jummy in my tummy:-)

Jeg ligger på sofaen og er litt kvalm, ikke så kvalm at jeg føler jeg må spy, men nok til at det er ubehagelig! Ser på oops, jeg er gravid på tv ;)

Er hjemme med toåringen som er febersyk, ikke den beste kombon når mammaen bare vil ligge i fosterstilling pga kvalmen.. Men tegnefilm og skattn i armkroken er jo deilig da..

Jeg baker brød :)

Jeg har jo da klart å gå glipp av hele oppstyret! Jeg har vært hos frisøren å farget ettervekst og klippa meg :) Og vært på butikken å handlet! Nå ligger jeg på sofaen å slapper av før jeg skal hente minsten i barnehagen :)

Jeg er på jobb og venter på at de søte små skal våkne fra dupp :-)

Var deilig å svømme litt :) fikk handla også, og på vei hjem sovna han selvfølgelig (han har slutta å sove på dagtid). Så nå ligger han oppå meg og sover som en Stein ;)

Jeg har vært en tur på senteret, bare slappet av i dag :) Også venter jeg på pm nå da, om dette trollet :P

Jeg har vært i Sverige med mamma og bestefar! :-)

Back
Topp