1Baby2023❤️

Blir kjent med forumet
6 dager over termin. Ble sjekket og håpet på og bli strippet da JM på sist kontroll sa ytre morsmunn va 1 cm og jeg hadde begynt å bli moden. Tenkte kanskje jeg hadde modnet mer da jeg hadde mye modningstegn men JM i dag sjekket og sa at livmorstappen var helt bak, lukket og ikke moden.
Ble veldig forvirret av dette… noen som har en god forklaring ? o_O

Blir satt igang på lørdag (11 dag overtid) om det ikke har skjedd noe innen den tid. Har så lyst at dette skal starte naturlig!!
Har det skjedd med dere at dere var umoden men fødsel har starter iløpet av en dag eller fler av seg selv?

Hilsen en litt forvirret og utålmodig førstegangsfødende :bookworm:
 
Sniker fra november/desember. Med første barnet var jeg inne på sjekk grunnet lite liv og vonde, uregelmessige kynnere i uke 38+3. Ble sendt hjem med beskjed om at jeg ikke var moden i det hele tatt, og at det ikke kom til å skje noe de neste 24 timene, trolig ikke de neste ukene. 2 timer senere gikk vannet, og 7,5 time etter det var baby født.

Håper fødselen starter av seg selv så du slipper igangsettelse :)
 
Sniker fra mai :)

Ble sjekket på sykehuset kl 06:00, og var helt lukket og livmortappen bak. Ungen var ute 12:22 samme dag!
 
Sniker fra november/desember. Med første barnet var jeg inne på sjekk grunnet lite liv og vonde, uregelmessige kynnere i uke 38+3. Ble sendt hjem med beskjed om at jeg ikke var moden i det hele tatt, og at det ikke kom til å skje noe de neste 24 timene, trolig ikke de neste ukene. 2 timer senere gikk vannet, og 7,5 time etter det var baby født.

Håper fødselen starter av seg selv så du slipper igangsettelse :)
Tusen takk for svar! Helt utrolig at det kan skje så raskt når man ikke e moden :D Da krysser jeg fingrene for at det skal skje før lørdag !:happy:
 
Back
Topp