Over tida for IKM

x1xTrista

Elsker forumet
Jeg er nå 3 eller 4 dager over IKM. Men testet negativt på lørdag. Trøster meg litt med at det kunne vært for tidlig å teste. Vil jo så gjerne at det skal sitte.

Jeg må jo også ta med at jeg har noen symptomer, men er samtidig klar over at de kan være innbildt, eller tegn på PMS. Jeg er kvalm (periodevis), jeg har veldig vondt i korsryggen (hele tiden), halsbrann og sinnssykt trøtt.

Jeg prøver å ikke tenke positivt, for da blir jeg vel så innmari skuffa om TR kommer. Men klarer jo ikke annet enn å håpe da.. Tenkte jeg nå skulle vente med å teste til slutten av uka igjen (om ikke TR kommer før den tid da).

Frustrert lite hjertesukk fra en som så veldig gjerne vil ha barn [:)]

Skjønner godt hva du mener! Ønsket er så stort at man ikke tør håpe for mye. Skuffelsen blir så uendelig stor hvis den helsikes TTR dukker opp noen dager for sent ute. Men uansett så håper jeg virkelig at det har klaffet for dere nå! At spiren sitter,trygt og godt![;)] Bort med TTR!!![:'(]

Ønsker deg masse lykke til,og stå på,Trista!! [:)]

Klem,T!

Eg slutta på pillen i september og fikke TR rett etter, men siden da har det ikkje blitt noe meir. Har gått to og en halv uke over tida, ingen TR enda. Testet negativt etter både 2 dager og etter en uke, så eg tror ikkje at eg er gravid. Hvor lenge pleier det å få før syklusen stabiliserer seg???
Uansett, ønsker deg lykke til!! Krysser fingrene for deg[;)]

Jeg er 30 dager over IKM og tester negativt ennå.... [&:]

Når man slutter på p-piller o.l.,så er det veldig forskjellig når TR dukker opp igjen og syklusen stabiliserer seg,fra person til person. Noen bruker lang tid,mens noen får tilbake stabil syklus med en gang. Selv fikk jeg stabil syklus med en gang jeg sluttet på p-pillene etter 4 års bruk. Men dessverre kan det t noe lang tid for noen.. Opptil flere mnd kan noen vente.

Håper du slipper å vente så lenge! Og masse lykke til! [;)]

var det ikke 58 dager siden mens da?

Kan gå litt surr i kortene skjønner jeg, 30 dager eller 58 dager over ikm er jo ganske likt da[8|][8|]

ja, det var det jeg også tenkte...[8|]

jeg slutta på pilla i mai, måtte da vente 82 dager på tanta, og nå har det gått 70 dager ca... så hos meg er det håpløst. Skal til gyn den 18 november... Håper syklusen din er snillere med dege nn min er med meg hehe

har du hatt stabil syklus fram til nå, trista?

Høres jo lovende ut at mensen ikke har kommet i allefall!

Det er håp i uteblitt mens blir det sagt her inne.

Krysser fingrene for deg!

M

Jeg sluttet med p-piller i slutten av juli, så hadde jeg en periode hvor det gikk akkurat 28 dager mellom 2 TR-besøk. Etter det har den vært på 21-23 dager, så jeg trodde den hadde stabilisert seg der.

Var hos legen bare for moroskyld å sjekke at alt så bra ut, og tok blodprøver for å sjekke hormonene og de var som de skulle. Den blodprøven som skulle si om jeg hadde hatt EL denne mnd slo ut på positivt, så jeg vet jeg har hatt EL. Og den skulle tas 1 uke før forventet mens (IKM var nå 4 eller 5 nov). Legen sa at dersom syklusen ikke var som jeg forventet, ville ikke den siste blodprøven slå positivt ut, for da hadde jeg testet for tidlig. Så jeg er jo da sikker på at syklusen nå har stabilisert seg på ca 23 dager.

Ble veldig lang forklaring dette, men håper dere bærer over med meg [:)]

Men uansett - nå vil jeg vente til torsdag eller fredag med å teste igjen. Kan jo ikke teste hver dag heller - blir jo gal av sånt [:D]

Krysser fingrene for deg også Monicabebe [:D]

det er jo supert. Da vet du jo at du er OVER IKM-dagen. jeg vet jo ikke det i det hele tatt!! Går bare i uvisshet pga den dumme syklusen min

Da satser jeg på at du er gravid altså!! Gi beskjed når du vet mer da!

Klem, m

Dere får garantert vite det først - eller nesten da - samboer først [:D]

Så vidt jeg har skjønt så er det antall dager i syklusen som bestemmer antall dager mellom EL og IKM. Når det er 28 dager i syklusen er det 14 dager mellom EL og IKM.
Jeg har syklus på 23 dager (ca) og har ca 11 dager mellom EL og IKM.

Har det akkurat likt som deg Trista... TR skulle kommet Man 31/10... Testet neg søndag, har hatt stabil syklus, men litt usikker på om den er kommet i rute i gjen etter SA!
Har hatt sånne mens murringer i over en uke nå....
Du må holde oss orientert, håper det er en liten spire inni magene våre

Kan det være 58 dager siden første dag av siste mens og dermed 30 dager over forventa første dag av neste mens...?

Back
Topp