Over tid...

kkika

Blir kjent med forumet
Hei... er det noen som har gått over tid i svangerskapet?
jeg skulle føde den 8.juli.

jeg er beskymret om hvis jeg ikke merker at vannet går ( hvis det bare dråpper), og riene ikke starter? da er det egentlig fødselsen i gang mens jeg bare venter?????
jeg svetter ganske mye og er litt våt på trusa innemellom ( vet ikke om det er fostervann eller bare svett og utflød).

jeg har rare små smerter i ryggen og noen ganger i magen, men det går over og varer ikke lenge og ikke ofte...

Jeg er helt forvirret...

Er det noen som vet om man går til vanlig fastlege eller til sykehuset når det er overtid i svangerskapet?????

Hei på deg.
Jeg gikk 10 dager over med sønnen min. Hadde nesten ikke smerter , men vet at de smertene du merker kan være kynnere. Hos meg gikk vannet, men ikke masse av gangen. Først kom det litt og på sykehuset kom det litt. Jeg viste på en måte at jeg skulle føde for slimproppen min gikk kvelden før. Denne kan gå lenge i forveien. Det er ikke alle som må dra til sykehuset med en gang. Man skal ringe og si ifra hvis vannet går eller man får rier. Og man merker som regel når de kommer. Jeg hadde ingen før jeg kom til sykehuset, men siden vannet gikk ville de jeg sku komme inn på sjekk.
Under overtiden gikk jeg til vanlig lege. Var inne på UL noen dager før fødselen for å se om han lå med hodet ned, men jeg måtte bare vente til han var klar.
Jeg gruet meg også veldig. Ville jeg skjønne det?? Ville jeg rekke sykehuset??
Alt dette detter på plass når det først er i gang. Bare la det komme. Du vil nok merke at kroppen forandrer oppførsel.
Lykke til videre. Klem

Takk for svarene... Håper at det skal skje noe i kveld... Får se!!!!

jeg gikk også over tiden med min tredje.....[:)]syntes veldig synd i meg selv og tiden snegglet seg avgårde....[&:]jeg gikk lange turer og mange trapper, etter det jeg var i stand til...fikk varm suppe på sykehuset og akkupangtur.....etter som jeg lå på s.huset en uke før termin og jeg gikk over så ble tiden veldig lang....(pga at jeg føder fort) så jeg dro på "helgaperm" til min bestemor, en uke etter termin....da skjedde det, tidlig på morgenen....jeg måtte på do og begynnte etterhvert å få sammentrekkninger, da skjønte jeg det og dro med en gang!
Det hjelpe å ha sex ble det sagt....så det er jo en ting du kan prøve[;)]men man må jo ha lyst......
Lykke til med den forestående fødselen...det blir uansett ikke lenge til du har ditt lille nurk i favn[:)]

Hei du! Jeg gikk 15dager over termin datoen.. Å det var helt forferdelig.. Jeg trodde hele tiden det var på tur til å skje noe..forr jeg hadde menssmerter å mye og lange kynnere. Vi prøvde alt for å få fremgang. Men det var bare å smøre seg med tolmodighet å vente. Sex kan hjelpe. Det hjalp på meg.. Da det hadde gådt 13dager over fikk jeg endelig samboeren min til sengs med mye mas.. Å et par timer etterpå kjente jeg det begynte. Dagen etter skulle jeg på overtidskontroll å da hadde jeg 3cm åpning..men hun kom ikke ut før kvelden etter.. Tro meg... Du kjenner vist vannet går.[:)]

Jeg gikk til jordmora de siste gangene da det var over tiden. å da fikk jeg akupunktur.. funket dårlig[&:]

Har ei venninne som hadde termin i går. Hun går enda å venter.

Ønsker deg lykke til å håper at det skjer noe snart![:D] kosi!

Ja kkika..vi er flere som er nysgjerrige her[:D]

Back
Topp