Over termin

Skillz

Gift med forumet
Hva 'gjør' dere som går over termin? :hilarious: Sist gikk jeg 1 dag over og babyen var 4020 gram, nå er jeg på dag 2. (Vet det ikke er mye enda, men angster litt for at babyen blir veldig stor)
Var babyen veldig mye større?

(Dette er kidd nummer 4, 2 første kom før og nummer 3 kom en dag over. Siste var stor og en styrt fødsel. Litt redd for styrt igjen med større baby):nailbiting:

Har skjønt jeg må kontakte sykehuset uke 41+0 for å avtale trivselkontoll. Så tenkte å ringe på fredag når jeg er 40+6. Men får vell sikkert ikke komme før etter helgen uansett.
Noen som har noen overtermin tips eller erfaringer å dele?

Jeg er også to dager over termin i dag. Var til jm på termindato og hun sa jeg bare skulle ringe dagen etter og bestille kontroll. Så fikk jeg faktisk time allerede nå på fredag. Så skader kanskje ikke å bare prøve å bestille time nå? :)

Jeg er også to dager o :wacky: ver termin i dag. Var til jm på termindato og hun sa jeg bare skulle ringe dagen etter og bestille kontroll. Så fikk jeg faktisk time allerede nå på fredag. Så skader kanskje ikke å bare prøve å bestille time nå?
Oki, skal prøve å ringe, skader jo ikke :) var hos legendagen før termin, hun vist ikke så mye annet enn den overtidskontrollen.

Bare å ringe og avtale time; i verste fall føder du før timen liksom.
Sist gikk jeg over termin, og da gikk jeg til samme tiltak som de gjorde på sykehuset for å sette meg i gang, uten for mye kroppslig invasjon. (Stripping + klyx).. hadde fått flere stripping uten effekt, men med først kjøring på humpete veier, og deretter klyx på kvelden, så fikk riene fart ca 6t etterpå 8) fødte da 40+6

Bare å ringe og avtale time; i verste fall føder du før timen liksom.
Sist gikk jeg over termin, og da gikk jeg til samme tiltak som de gjorde på sykehuset for å sette meg i gang, uten for mye kroppslig invasjon. (Stripping + klyx).. hadde fått flere stripping uten effekt, men med først kjøring på humpete veier, og deretter klyx på kvelden, så fikk riene fart ca 6t etterpå 8) fødte da 40+6
Fikk du tilbud om stripping og klyx på den trivselskollen alt?

Ringte de og fikk time i morgen alt! :p Vet at jeg skal sitte med CTG, men resten vet jeg ikke:hilarious:

Har kun testet sex i går, men ikke merkt noe annet enn at jeg hadde litt mageknip i natt, mulig litt modning og vært sykt med stikking i dag... skjer sikkert noe sånt, men kan jo gå sånn en uke til å:wtf::hilarious:

Fikk du tilbud om stripping og klyx på den trivselskollen alt?

Ringte de og fikk time i morgen alt! :p Vet at jeg skal sitte med CTG, men resten vet jeg ikke:hilarious:

Har kun testet sex i går, men ikke merkt noe annet enn at jeg hadde litt mageknip i natt, mulig litt modning og vært sykt med stikking i dag... skjer sikkert noe sånt, men kan jo gå sånn en uke til å:wtf::hilarious:

Jeg fikk tilbud om stripping allerede i dag 38+4, og sa ja takk. (Jeg ymtet frempå, da; spurte pent om hun i alle fall kunne sjekke åpning. Hun tilbydde seg å strippe også om jeg ønsket. Yes please :p)

Forrige gang hadde jeg stripping 3-4 ganger fra uke 38+x til 40+4 eller så. Satte klyx selv 40+5, fordi det funket i svangerskap nr2.

Jeg var forresten inne kun for modningsakupunktur og stripping den dagen, trivselskontroll var ikke satt opp før 41+1.
Er satt opp 41+1 denne gang også, men håper på å slippe gå såpass.

Jeg fikk tilbud om stripping allerede i dag 38+4, og sa ja takk. (Jeg ymtet frempå, da; spurte pent om hun i alle fall kunne sjekke åpning. Hun tilbydde seg å strippe også om jeg ønsket. Yes please :p)

Forrige gang hadde jeg stripping 3-4 ganger fra uke 38+x til 40+4 eller så. Satte klyx selv 40+5, fordi det funket i svangerskap nr2.
Er ikke den strippinga vondt? :shy::hilarious: Aldri fått det gjort, er bare redd for mer masrier enn nytteo_O

Er ikke den strippinga vondt? :shy::hilarious: Aldri fått det gjort, er bare redd for mer masrier enn nytteo_O
Du svarer for fort, haha, ble visst ikke ferdig å skrive :hilarious:

Jeg kjenner ikke strippingen. Ikke mer enn den murringen jeg får av vaginalundersøkelsen i seg selv.

Men det er veldig individuelt..! Noen synes det er dritvondt.. men jeg kjenner det ikke.

Jeg har jo ikke hatt maserier så...:p

Du svarer for fort, haha, ble visst ikke ferdig å skrive :hilarious:

Jeg kjenner ikke strippingen. Ikke mer enn den murringen jeg får av vaginalundersøkelsen i seg selv.

Men det er veldig individuelt..! Noen synes det er dritvondt.. men jeg kjenner det ikke.

Jeg har jo ikke hatt maserier så...:p
Ja, virker som det er veldig ulik. Her er jeg sykt plaget med kynnere og masrier fra før av:hungover: Får bare se hva de finner på å gjør i morgen:joyful: Veldig klar for å bli ferdig, men det er vi nok alle snart :hilarious:

Ja, virker som det er veldig ulik. Her er jeg sykt plaget med kynnere og masrier fra før av:hungover: Får bare se hva de finner på å gjør i morgen:joyful: Veldig klar for å bli ferdig, men det er vi nok alle snart :hilarious:

Ja, føler meg veldig ferdig selv og.. selv om jeg er sånn to uker bak deg. :O

Back
Topp