Skillz
Gift med forumet
Hva 'gjør' dere som går over termin?
Sist gikk jeg 1 dag over og babyen var 4020 gram, nå er jeg på dag 2. (Vet det ikke er mye enda, men angster litt for at babyen blir veldig stor)
Var babyen veldig mye større?
(Dette er kidd nummer 4, 2 første kom før og nummer 3 kom en dag over. Siste var stor og en styrt fødsel. Litt redd for styrt igjen med større baby)
Har skjønt jeg må kontakte sykehuset uke 41+0 for å avtale trivselkontoll. Så tenkte å ringe på fredag når jeg er 40+6. Men får vell sikkert ikke komme før etter helgen uansett.
Noen som har noen overtermin tips eller erfaringer å dele?
Sist gikk jeg 1 dag over og babyen var 4020 gram, nå er jeg på dag 2. (Vet det ikke er mye enda, men angster litt for at babyen blir veldig stor)Var babyen veldig mye større?
(Dette er kidd nummer 4, 2 første kom før og nummer 3 kom en dag over. Siste var stor og en styrt fødsel. Litt redd for styrt igjen med større baby)

Har skjønt jeg må kontakte sykehuset uke 41+0 for å avtale trivselkontoll. Så tenkte å ringe på fredag når jeg er 40+6. Men får vell sikkert ikke komme før etter helgen uansett.
Noen som har noen overtermin tips eller erfaringer å dele?
ver termin i dag. Var til jm på termindato og hun sa jeg bare skulle ringe dagen etter og bestille kontroll. Så fikk jeg faktisk time allerede nå på fredag. Så skader kanskje ikke å bare prøve å bestille time nå?

Får bare se hva de finner på å gjør i morgen
Veldig klar for å bli ferdig, men det er vi nok alle snart