over termin og har det helt topp!!!:)

blondi83

Glad i forumet
Ja det er helt sant!!![:D] jeg er gått over termin og er i bedre form enn jeg har vore i på mange mnd!!![:D][:D]
Jeg mistenker at akupunktur to ganger i uken den siste mnd har gjort susen for meg[:)] Jeg er svær som en elefant, men løper på flere turer med bikkjene hver dag, sover som en stein om nettene, og vasker gulver og rydder dagene lang[:D] rett og slett fantastisk kjekt[:D]

ORIGINAL: *Mina min*

Så bra du føler det sånn da[;)]

Veldig snart din tur nå[;)]

får håpe det kommer en baby i påskeegget[;)]

Heldige deg!! Skulle gjerne hatt det sånn jg også!! Nå har jg vært kvalm i snart 38 uker, så synes det holder!! Hehe.. Men han kommer vel ut snart;)

ORIGINAL: blondi83

Ja det er helt sant!!![:D] jeg er gått over termin og er i bedre form enn jeg har vore i på mange mnd!!![:D][:D]
Jeg mistenker at akupunktur to ganger i uken den siste mnd har gjort susen for meg[:)] Jeg er svær som en elefant, men løper på flere turer med bikkjene hver dag, sover som en stein om nettene, og vasker gulver og rydder dagene lang[:D] rett og slett fantastisk kjekt[:D]

Jeg var i topp form helt i går at merker at babyen va i lav aktiv i magen som vanlig..  kom på sykehsuet.. ble innlagt pga høyt blodtrykk... ble satt i gang i dag kl litt over 8...

å fy søren altså!!!!!!!!!!!!!!! bere kjempe misunneli!!
eg og vil springe og sove godt om natta [8D][8D]
jaja kan ikkje få i pose og sekk!!

Er i fantastisk form jeg også, enda jeg er 5 dager på overtid! Bedre form enn hva jeg har vært på lenge. Gått masse, bakt en haug av kaker, har heeeelt tom skittentøykurv(og alt er bretta!!), huset er pynta til påske og nyvaska.

men uansett hvor flott min fysiske form er begynner det psykiske ved denne uutholdelige ventinga og ta meg......Er i et relativt ustabilt humør om dagen......bra i dag da![;)]

Så bra!! Det er jo godt for kroppen at du er så aktiv også.
Jeg er også i kjempegod form, men nå er jeg ikke på overtid da[;)]
Hadde et par dager denne uka jeg ikke følte meg gravid før jeg så ned..hehe..

Men,jeg begynner å bli utålmodig da[:)]

Så utrolig bra!! [:)] Skal bare se det blir påskebaby på deg!!! Eller kanskje du joiner oss aprilmager! [:D] MASSE lykke til!

Så bra [:D][:D]
Slik føler jeg det også!! Er helt fantastisk!! Mistenker at den samme dama har gjort under for oss begge [:D]

Håper vi treffes på føden om ikke så lenge! Selv om jeg har det supert gleder jeg meg noe helt vanvittig til å treffe lille jenten min!!

Så flott!

Det er deilig å føle at man er i fin form. Jeg er nok ikke like sprek som deg, men føler meg i fin form. Det er godt å vite at vi kan kose oss litt mot slutten av svangerskapet (uten plager altså).

Lykke til framover.

Hørtes helt herlig ut [:D]

Back
Topp